掃呢頁CODE去手機

2020年4月24日 星期五

伍樂怡:伍樂怡放狗走失嚇到變癲婆 #伍樂怡

真係嚇死伍樂怡!前港姐伍樂怡(Kelly)熱愛小動物,曾飼養鸚鵡、蛇及蜥蜴等,自從5年前飼養貴婦狗Rosie後,她變得「專一」:「Rosie喺加拿大由 ...




真係嚇死伍樂怡!


前港姐伍樂怡(Kelly)熱愛小動物,曾飼養鸚鵡、蛇及蜥蜴等,自從5年前飼養貴婦狗Rosie後,她變得「專一」:「Rosie喺加拿大由BB養起,因為照顧佢,之後再冇精力養其他小動物。貴婦狗真係好聰明,佢細細個已經唔會周圍屙,又識得將啲狗糧分開三餐食,好聰明、學嘢好快,成個人仔咁。」


「一定會拖住佢」


她指在疫情下,Rosie已整個月足不出戶,近日終於「放監」到公園玩:「之前話狗狗有機會中招,好似父母擔心仔女咁,成個月都冇放狗,困咗喺屋企咁耐,都要帶佢出外面行吓,依家會搵啲比較少人嘅地方放狗。」


雖然Rosie聰明聽話,但亦有頑皮時候,試過幾乎走失,Kelly表示:「佢出街會黐住我,唔會亂走,所以以前去街唔會成日拖住佢。但係有次只係冇留意佢一秒,就唔見咗!我好似個傻婆咁周圍搵佢,大嗌佢個名,好彩後來佢跑返嚟,之後出街一定會拖住佢,唔想再發生意外。」


勤運動備戰拍劇


主要拍攝綜藝節目的她,最近宣布離開兒童節目《Think Big天地》,將入劇組拍劇,她開心說:「之前拍劇都係客串多,嚟緊拍劇戲份會多啲,雖然讀過訓練班,但近排都要不停煲劇、睇戲偷師, 同埋喺屋企做運動Keep Fit,做好準備。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!