網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月23日 星期四

馬國明大讚:一定係靚女! #馬國明

馬國明大讚:一定係靚女!

馬國明大讚:一定係靚女!身為螢幕好拍檔兼好友,馬國明表示已恭喜楊怡:「未睇到BB女嘅相,但無論係似爹哋定媽咪都一定係靚女,我同阿怡以前一齊拍戲有個電話 ...




身為螢幕好拍檔兼好友,馬國明表示已恭喜楊怡:「未睇到BB女嘅相,但無論係似爹哋定媽咪都一定係靚女,我同阿怡以前一齊拍戲有個電話群組Group,已經恭喜咗佢,最緊要係母女平安,送咩禮物等大家再研究。」

而為楊怡婚禮擔任姊妹團之一的姚嘉妮則表示:「呢個時候都係唔好去探佢哋住,等佢哋好好休息,遲啲疫情過後先至再探安全至上!我會send訊息恭喜佢哋!希望BB身體健健康康,快高長大,永遠都要幸福快樂!同埋阿怡都要身體健康,坐月快樂!」

至於與羅仲謙合作《陀槍師姐2020》的鄧佩儀說:「恭喜阿謙呀!過幾日一齊開工會見到,買份BB禮物送畀佢。」




鍾意就快D Share啦!