網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月23日 星期四

發起嗌救命搵幫手演唱會 周啟生為身陷絶境樂手籌款

繼許冠傑搞咗個Online Concert為通利失業技師籌款後,音樂人周啟生亦喺6月1日舉行「愛港@你+我」網上音樂會。
發起嗌救命搵幫手演唱會周啟生為身陷絶境樂手籌款繼許冠傑搞咗個OnlineConcert為通利失業技師籌款後,音樂人周啟生亦喺6月1日舉行「愛港@你+我 ...




發起嗌救命搵幫手演唱會 周啟生為身陷絶境樂手籌款

繼許冠傑搞咗個Online Concert為通利失業技師籌款後,音樂人周啟生亦喺6月1日舉行「愛港@你+我」網上音樂會。

新冠肺炎全球大流行,香港過百場演唱會被取消,一班沒有固定收入的職業樂手首當其衝,繼「歌神」許冠傑搞咗個Online Concert為通利失業技師籌款後,入行40多年音樂人周啟生,數年前成立咗個「音樂人飲茶會」,凝聚前輩音樂人,眼見兄弟們的慘況,周啟生決定於6月1日,59歲生日當天,舉行「愛港@你+我」網上音樂會,他強調係一個嗌救命搵幫手嘅演唱會,而唔係籌款演唱會。

 

他表示,今次最緊要係幫到身陷絶境嘅香港職業樂手,亦可以畀到士氣佢哋:「好多音樂人好大花筒,又冇積蓄,仲要租屋住,之前社會運動,蘭桂坊夜場經已受到衝擊,𠵱家關閉晒夜場,有好幾個朋友話有半年完全冇工開,佢哋生活拮据得令人好擔心,好需要應急錢,初步目標籌到有25萬,可以分到畀50個本地樂手,每人5000蚊,等佢哋撐住先,捱到政府派嗰一萬蚊。當然應急錢愈多愈好,咁就可以幫到更多樂手。

 

由於成事件由構思到起動唔夠三日,連演出場地都未有,預計會唱10幾首歌,不過好多謝陳龍華做義務監製,黃龍德會計師事務所捐錢,兼免費做核數,百鳴哥(黃百鳴)半夜就回覆話捐錢,仲係一筆可觀數字。對於Sam Hui Online Concert都惹來負評,指他係「上一年代嘅產物」,周啟生就話唔怕:「我都就快59歲,都好out,人老但有用,對阿Sam係有讚冇彈嘅。」




鍾意就快D Share啦!