掃呢頁CODE去手機

2020年4月28日 星期二

朱智賢:浪漫示愛冧到爆!朱智賢:第一次畀咗奶仔 #朱智賢

朱智賢同奶仔合作。藝人朱智賢(朱朱)與方紹聰(奶仔)前晚在中環碼頭為無綫劇集《食腦喪B》開工,拍攝一場奶仔向朱朱示愛戲份,雖然出動鮮花及自彈自唱冧招, ...




朱智賢同奶仔合作。


藝人朱智賢(朱朱)與方紹聰(奶仔)前晚在中環碼頭為無綫劇集《食腦喪B》開工,拍攝一場奶仔向朱朱示愛戲份,雖然出動鮮花及自彈自唱冧招,惟朱朱不為所動,還狠心「彈鐘」拒愛。


求婚睇誠意


朱朱透露現實中未曾有男仔浪漫示愛:「如果男仔咁做真係冧㗎!自彈自唱好浪漫。(緋聞男友謝東閔都冇咁做?)冇遇過喎!基本上唔會多男仔咁做,呢個第一次畀咗奶仔!(如果他日有人咁做向你求婚會點?)要睇呢個人有冇誠意。(你暗示叫謝東閔咁做?)又唔係,哈哈!」更指劇中與翟威廉、黎振燁及奶仔分別有感情線,問到可有親熱戲?她笑說:「又冇喎!呢啲留番畀何廣沛同江嘉敏」


而奶仔則表示自彈自唱戲份難不到他,皆因以往不時與張彥博夾Band,問到現實中可曾向心儀女士憑歌寄意?他說:「試過母親節喺屋企對住媽咪唱《月亮代表我的心》囉!依家又冇拍拖,以前拍拖我都唔太浪漫,因為我個人好哲學,女仔可能覺得悶,所以都係搵啲一齊鍾意運動、行山同踩單車嘅對象咋!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!