掃呢頁CODE去手機

2020年4月28日 星期二

【獨家】大婆現身!拎女兒出世紙駁斥楊斯雅謊言 曾想過告2人通姦 #楊斯雅

被封「性女」的前港姐楊斯雅(Cindy)被爆搶人老公,為已婚的前無綫藝人Samuel陳光耀(原名:陳宇翔)誕下一對孖仔,Cindy死撐「老公」一早跟J ...






被封「性女」的前港姐楊斯雅(Cindy)被爆搶人老公,為已婚的前無綫藝人Samuel陳光耀(原名:陳宇翔)誕下一對孖仔,Cindy死撐「老公」一早跟J小姐(化名)搞離婚,只是律師在2012年「忘記遞上法庭」,聲稱J小姐出示2017年的結婚證書「可以係P圖」,更指控J小姐沒有為Samuel生女,小女孩只是親戚女兒云云。

身為正室的J小姐直斥有人「大話冚大話」,昨日更現身接受《蘋果》訪問,直言感到委屈才出來澄清:「都有嬲,諗住出完單新聞大家唔出聲就算數,自己唔想再講,攬住仇恨係冇意思,佢係要迫我出嚟講都冇辦法,但我唔會特別去攻擊人。」對於被指與Samuel的結婚證書是P圖,J小姐說:「我對呢樣反應好大,我唔係話佢話我假,係一個好大嘅指控,我會惹官非,偽造虛假文書係大罪,如果真係有證據,你可以進行一啲法律程序,可以做一啲嘢唔係得把口喺度講,影響到我嘅聲譽,雖然我係普通人一個。」

J小姐更拿出女兒由澳門特別行政區民事登記局發出的「出生登記之敍述證明」正本,父親一欄是陳宇翔,而女兒亦是姓陳。J小姐直言有質問過Samuel為何不認女,J小姐說:「其實我都有問過男嘅,佢話唔係佢自己講,我都覺得好荒謬,如果你想知係唔係,大不了驗DNA,或者最簡單睇出世紙。」無論如何,小朋友是無辜,J小姐表示已取得女兒撫養權,律師正為她安排,Samuel亦承諾負擔女兒日後的經濟支出。而女兒今年只有兩歲,自己亦有向她解釋爸爸不會返屋企,只會有時間才見面,她說:「都要同佢解釋,因為細路仔都會見到屋企變化,有少少擔心囡囡日後成長,但係對自己有信心,屋企有好多人幫我手。」

Samuel跟J小姐結婚後,同年公然與Cindy擺酒,有否考慮控告二人通姦?J小姐淡然說:「之前㷫到頭上嘅時候都有諗過,但係之後覺得唔好咁執着一樣嘢,嗱嗱聲還大家自由,斷絕關係就算,我都有問過律師個程序都好長,我都唔想阻住自己過新生活。」J小姐表示去年10月自己提出離婚,一直分居至今,日前已正式簽紙離婚:「有啲細節上嘅嘢未搞掂,但應該都好快。」問到是否已釋懷?她說:「其實我哋都分居咗大半年,經濟上佢有照顧屋企,雖然唔係好準時,但佢都有做返爸爸嘅角色,都有返嚟屋企,有一樣嘢係唔可以抹殺,好多大日子佢都同我哋一齊,以前大肚每一次產檢都喺度,都陪住我,都有做到佢自己嘅責任。」已原諒Samuel?她續說:「冇話原唔原諒,事情都發生咗,只可以講,我唔可以同佢做到朋友。」享齊人福走錯方向?她說:「我同佢好細個已經識,當時覺得佢唔係好壞,會覺得好可惜。」

對於Cindy搶人老公,J小姐至今仍然氣憤:「我梗係嬲啦,我10年青春呀!係呢樣嘢嬲,如果佢直接同我講呢個男人我要咗,你唔好搞,或者男家屋企人做吓好心話我知,都唔使搞到而家咁。」

採訪:張明

攝影:陳慧安

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多



J小姐與Samuel拍拖連結婚足足10年,離婚亦是迫不得已的選擇。(攝影:陳慧安)


J小姐表示如果結婚證書是P圖,指控可能會令她惹上官非。


J小姐已釋懷,希望生活重回正軌。


J小姐提供女兒出世紙,力證是陳宇翔的女兒。(由受訪者提供)


Samuel與J小姐原本一直都好恩愛(由受訪者提供)


2018年懷孕 (由受訪者提供)


一家三口幸福不再,J小姐取得女兒撫養權。 (由受訪者提供)


J小姐直言曾想過告Samuel通姦(互聯網圖片)


Cindy與Samuel育有一對孖仔(facebook圖片)



鍾意就快D Share啦!