掃呢頁CODE去手機

2020年4月28日 星期二

朱智賢:謝東閔成最慘男人 網民洗版叫飛咗朱智賢 #朱智賢 #謝東閔

SoSad…正值上位嘅無綫咪神朱智賢(Ashley)被爆背男友謝東閔「偷食」人夫黎振燁(Jackson),事件曝光後當事人都即刻潛水,謝東閔更成為最慘 ...




So Sad…


正值上位嘅無綫咪神朱智賢(Ashley)被爆背男友謝東閔「偷食」人夫黎振燁(Jackson),事件曝光後當事人都即刻潛水,謝東閔更成為最慘的男人!雖然佢未有更新社交網,但已經有唔少網民去到佢Instagram留言,為佢加油!


大部分人都戥佢不值「你女友偷食人夫 飛咗佢」、「唔好為Ashley傷心,佢唔值得你為佢傷心🤦🏻‍♂️」、「加油!出面大把好女仔❤️」,亦有人叫佢了解吓件事先「因為都係食個蛋糕啫冇咩大不了」、「大家冷靜了解吓先💪🏻💪🏻」,唔知謝東閔有冇收到網民嘅慰問呢?



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!