掃呢頁CODE去手機

2020年4月5日 星期日

胡曦文(前名胡敏珊):胡曦文開明星私竇 無懼疫境揀料睇裝修 #胡敏珊 #胡曦文

疫市開舖,好有信心喎!商界女強人胡曦文(Christy)防疫意識做到足,在新冠肺炎疫情下,嚴守工作以外都留在家中避疫,早前罕有出關,在旺角砵蘭街及上海 ...




疫市開舖,好有信心喎!


商界女強人胡曦文(Christy)防疫意識做到足,在新冠肺炎疫情下,嚴守工作以外都留在家中避疫,早前罕有出關,在旺角砵蘭街及上海街一帶出沒。當日她與男助手同行,兩人同戴着口罩,出出入入多間牆紙、窗簾、瓷磚和燈飾店,見她與店員有傾有講,交流意見外,又不時用手機拍攝材料,Christy難得親自出山,為裝修選材一腳踢,肯定不是小Project。


Christy原本五月計劃與男友Joseph拉埋天窗,因疫情未明朗,婚事告延期,但就未有透露婚事時間表,事後問她是否為愛巢睇裝修?她笑說:「唔係,愛巢有排建造,有排搞,疫情下要延遲。」透露原來準備開「明星私竇」,她說:「搞緊一個Vip Showroom,招呼我啲明星朋友,我想設計一個有法國情懷嘅地方畀佢哋聚腳,中環方便佢哋,今次訂咗好多歐洲嘅裝修材料,我仲會將屋企嘅古董燈攞埋出嚟,志在畀個地方佢哋舒舒服服,睇吓我啲法國腕錶和健康產品,將會係一個『打卡點』。」問到疫境下,是否不計成本重本裝修,她直言:「真係冇得計,好多嘢錢係買唔到。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!