掃呢頁CODE去手機

2020年4月5日 星期日

【出軌兼躁底】戴志偉打波變打人被阿倫踢出局 與陳奕迅有牙齒印 #戴志偉 #曾志偉 #譚詠麟 #阿倫 #陳奕迅

【出軌兼躁底】戴志偉打波變打人被阿倫踢出局與陳奕迅有牙齒印15小時前本刊爆出59歲戴志偉,在嫩口保險女同事Candy的迷魂下,搞到中年失守,拖手行海灘 ...




  • 【出軌兼躁底】戴志偉打波變打人被阿倫踢出局 與陳奕迅有牙齒印
  • 15小時前




本刊爆出59歲戴志偉,在嫩口保險女同事Candy的迷魂下,搞到中年失守,拖手行海灘兼密密撐枱腳。Candy的激情,令戴志偉回春一樣,舉止及打扮變得年輕。

戴志偉小三Candy,入職保險前是化妝師一名,在巧手之下化出一雙電眼,不過其樣貌有進化之嫌,舊照的鼻樑及下巴都不及現在的「突出」,昔日臉圓圓,有點豬膽鼻型反而順眼得多。

昨日本刊曾致電Candy,接聽的女子,起初沒有否認是Candy,但一聽到記者的問題,女子猶豫數秒後才回答冇此人,匆匆收線。

至於男主角戴志偉,雖然同日本漫畫《足球小將》主角撞名,但波品就好唔同,曾有報導指他因性格火爆,在明星足球隊日子,跟唔少明星波友如陳奕迅,許志安及黃日華等有牙齒印。有指一次落場與大台資深演員陳榮峻發生爭執,甚至動粗,對方骨裂受傷要即時入院,明星足球隊領班的譚詠麟見戴志偉屢錯屢犯,一怒下將他踢出局。事後陳榮峻亦說踢波整傷,「過年前整親,好小事,仲有開工,不過醫生話短期內都唔可以做劇烈運動。」

不過此事發生在09年時,相信經過多年,戴志偉已經收晒火,加上過往見他偕老婆行街,睇咩戲都聽晒老婆意見,一副甜心老公模樣,今次差池,希望唔好賠上婚姻,反而令數十載的夫妻情經過風浪更跨進一步。

----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

-----------------------------

【昔日紙本檔庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!

-----------------------------

【全新電子書平台|本書】

《沙士風暴》全面揭露沙士真相

鍾意就快D Share啦!