掃呢頁CODE去手機

2020年4月15日 星期三

林盛斌:Bob老婆落樓梯跌斷腳 第一時間做呢件事 #Bob #林盛斌

陰公豬!藝人林盛斌(Bob)近日因疫情工作減少,多咗時間照顧屋企人,但點知其太太Pearl今日喺社交網自爆原來星期日佢落樓梯時差錯腳,搞到韌帶斷咗,她 ...




陰公豬!


藝人林盛斌(Bob)近日因疫情工作減少,多咗時間照顧屋企人,但點知其太太Pearl今日喺社交網自爆原來星期日佢落樓梯時差錯腳,搞到韌帶斷咗,她說:「星期日晚深夜我做了一件震驚幾百萬人的事,落樓梯都可以叉錯腳然後韌帶斷了!腳進化成鐵甲威龍模式,人進化成坐月模式!」


最爆嘅係,Pearl話跌親嘅第一時間,並唔係去睇醫生,而聯想同占卜有關:「因為已經係深夜所以諗住第二朝至睇醫生,所以當我爬返上床之後,1.叫工人攞精油嚟俾(畀)我搽,2.分別cap低當時嘅時辰同埋占星圖,打算日後研究吓,而唔係諗自己隻腳有冇斷到,我覺得我都好痴(癡)線。」


Bob感謝關心


東網記者致電Bob關心,他說:「多謝關心!多謝關心!佢落樓梯差錯腳,之後斷咗韌帶,好彩好感恩冇斷骨,三條韌帶斷咗一條,另一條有少少裂,好彩好多醫生朋友畀咗好多意見及幫手,依家屋企休息緊,小朋友都好乖,無激佢,好關心媽咪,又好錫佢,叫佢努力加油囉!無乜大礙,多謝關心!」至於身為玄學家嘅Bob嫂,check唔check到意外點解發生?Bob說:「佢check番自己嘅流年囉,其實佢平時好少睇自己,受傷睇番紫微斗數,定奇門遁甲,我都唔係好識。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!