掃呢頁CODE去手機

2020年4月15日 星期三

呂慧儀:【絕密爆料】呂慧儀霸VIP房 拖張景淳咿挹 #呂慧儀 #張景淳

有幕後人爆料,話呂慧儀同張景淳喺VIP房神神秘秘幾粒鐘。藝人呂慧儀(長腳蟹)日前拍攝《愛》劇時被指鬧爆娛樂新聞台女主播周佩婷,搞到對方急急離開錄影廠, ...




有幕後人爆料,話呂慧儀同張景淳喺VIP房神神秘秘幾粒鐘。


藝人呂慧儀(長腳蟹)日前拍攝《愛》劇時被指鬧爆娛樂新聞台女主播周佩婷,搞到對方急急離開錄影廠,雖然她事後表示得啖笑當宣傳,但有幕後人睇唔過眼,爆料指她人如其名,「長腳蟹」橫行霸道!爆料者指她愛擺阿姐款,巴巴渣渣:「佢對啲資深演員梗係唔敢『阿吱阿咗』,但對啲特約演員好似『群姐』、『陳師奶』同『池美麗』咁就唔同,全部都『領』過佢啲嘢!明顯睇人嚟恰」又指她有次對「陳師奶」態度很差,全場睇完O晒嘴。不過,最爆的是呂慧儀死口不忍跟張景淳拍拖,但其實劇組個個都知兩人是甚麼關係,又指他倆經常不見人兩、三粒鐘,躲在化妝間的VIP房「咿挹」。


東網記者就此走訪「群姐」許思敏、「池美麗」鍾凱琪與「陳師奶」孫慧蓮,問她們是否怕得罪人冇得撈而不敢出聲,群姐說:「咁又冇!(NG時畀佢鬧?)又唔覺真係鬧,可能大家接受嘅感覺唔同老實講,我都唔係好多NG,提點吓係有……佢都想大家快啲收工啫!」池美麗對被喝罵一事指OK:「可能我鈍大家都合作咗三年,新年嗰陣都有𢭃佢利是。(平時呂慧儀對人說話語氣係咪好差?)有陣講嘢直來直往囉!(語氣唔好?)咁講有時自己做得唔好,佢都係指點我!」陳師奶則坦言「熊家」上下都好好:「佢(呂慧儀)有時係忟憎少少,語氣大細唔緊要,各有各教我嘅方式,自己做得唔好……唔開心會有,但一陣咪過囉!」


呂慧儀與張景淳關係一直非比尋常,如今被爆闢室「咿挹」,她受訪時沒有否認共處一室:「吓……係!我哋有陣時要互相幫大家拍片放上網啫!周圍都有閉路電視,大家唔好諗咁多(下次叫多個人咪唔會誤會囉!)唔會專登此地無銀,真係唔想再答,大家都咁大個人,做好本分,閒話少啲」至於有否大聲鬧「群姐」、「池美麗」與「陳師奶」,呂慧儀解釋:「唔知啲人點解咁講!我同佢哋玩就多,『群姐』成日請我食嘢,『美麗』又幫我班口罩,可能我成日講嘢大大聲,同我相處開嘅人,知我係點,唔會覺得有問題,唔知嘅人可能覺得『嘩!你做乜咁大聲同人講嘢!』(講嘢『低調』啲?)好難喎!天生㗎喎!同我一齊做嘢嘅人明白就得。啲人可能睇得劇多,以為我好似熊若水咁,睇得太投入嘞!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!