掃呢頁CODE去手機

2020年4月15日 星期三

呂慧儀:孖呂慧儀匿VIP房 張景淳:下次避嫌啲! #呂慧儀 #張景淳

佢哋話下次會小心啲。藝人呂慧儀近期是非多多,繼日前傳出鬧走娛樂新聞台女主播周佩婷後,再有幕後爆料指她說話聲大大,專恰小角色,劇中的群姐、陳師奶與池美麗 ...




佢哋話下次會小心啲。


藝人呂慧儀近期是非多多,繼日前傳出鬧走娛樂新聞台女主播周佩婷後,再有幕後爆料指她說話聲大大,專恰小角色,劇中的群姐、陳師奶與池美麗也受過她的氣!


呂慧儀與張景淳在電視城回應事件,她自嘲說話大聲到有回音,會好好調節,並笑說:「咁我又係大大聲聲講嘢嘅,不過同我合作開嘅同事都習慣咗,可能其他人唔知道,聽到就會覺得做乜講嘢咁大聲,好彩團隊佢哋明白,我會學吓點樣大大聲地溫柔,兩者之間搵個平衡,佢都聽到有少少職業性失聰,哈哈。」


張景淳則說:「佢唔知自己講嘢大聲,其實個廠有好多業餘嘅臨時演員,好似『陳師奶』,佢其實真係一個師奶,有時有啲對白真係講唔到NG好多次,所以阿蟹、豹哥會教吓佢哋,但係有啲唔知情嘅旁觀者就可會有錯覺,少少誤會唔緊要,講番畀大家聽唔單止係維護阿蟹,仲要維護番十一廠嘅運作。」呂慧儀則稱廠內氣氛眾志成城,在有限時間拍最好的作品,大家互相幫忙。


對於被指在化妝間VIP房「咿挹」,呂慧儀解釋當日是趁食飯時間找來張景淳為她拍攝洗手片段,張景淳說:「我哋平時都會互相幫手拍片,可能有啲人見到我幫佢拍,會覺得做咩呢?第時會避嫌小心啲,會大大聲講聲。」對於被網民質疑「私藏」呂慧儀的片段,他稱因電話較新款所以負責拍攝。講到網民讚張景淳發長文挺身護花,他則稱只是純粹希望澄清,不要再惹誤會,呂慧儀說:「我都多謝你嘅。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!