掃呢頁CODE去手機

2020年4月3日 星期五

為防疫頂撞高層!細So被商台解僱:冇人情味 #徐熙娣 #細S

主持嘅節目即時腰斬!新冠肺炎肆虐影響各行各業,據知商台都要向員工開刀,工作超過20年的DJ細So(蘇耀宗)今日遭解僱。有指細So曾就電台內錄音室共用咪 ...




主持嘅節目即時腰斬!


新冠肺炎肆虐影響各行各業,據知商台都要向員工開刀,工作超過20年的DJ細So(蘇耀宗)今日遭解僱。有指細So曾就電台內錄音室共用咪的衞生情況頂撞上司,結果收到大信封,主持的節目即時被腰斬,連森美求情都無補於事。


對於被炒魷,細So回覆說:「我係同高層有拗撬過,今朝CEO同秘書打嚟話要同我終止合作,之後即刻有人攞封信同支票嚟我屋企叫我簽收,我覺得好冇人情味。」


商業電台對外事務部回覆東網,就解僱細So一事表示:「公司終止其僱員合約今天生效,因應現時經濟環境狀況及前景的預測,電台已作出了資源重組。」


節目「被消失」的細So在IG出post,上載一張自己在直播室的漫畫,並寫下「來日方長」,而好友方力申就留言力撐:「公司嘅損失。」另外,對於節目調動一事,商台表示沒有回應。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!