掃呢頁CODE去手機

2020年5月13日 星期三

楊秀惠:效力16年!35歲楊秀惠離開無綫:多謝支持 #楊秀惠 #無綫

楊秀惠已經離開無綫!現年35歲嘅楊秀惠現早前榮升人母,現正喺家鄉馬來西亞坐月。不過,原來佢已經離開效力16年嘅無綫,而現時正熱播嘅《十八年後的終極告白 ...




楊秀惠已經離開無綫!


現年35歲嘅楊秀惠現早前榮升人母,現正喺家鄉馬來西亞坐月。不過,原來佢已經離開效力16年嘅無綫,而現時正熱播嘅《十八年後的終極告白》係佢嘅告別作!


楊秀惠除咗無綫工作亦有美容事業,近年佢仲全力投入搞生意,有指為咗生意及家庭上雙線發展,加上唔想做啲「小三」角色,接劇時都要諗過,不過似乎未如理想,除咗《十八年後》飾演啞女一角有所發揮外,其餘演出都係小角色,令佢萌生去意。有傳佢去年中想賠錢走人,但無綫再三挽留佢,所以再簽約一段時間。而喺呢段時間,楊秀惠極速結婚兼生B,但最近因疫情令佢一直未有歸期,工作大受阻滯,所以即使未完約,無綫都同意楊秀惠賠錢提早離巢。


佢喺社交網發文多謝無綫:「多謝大家一直以來的支持🙏我和TVB的合約在早一段時間已經結束了。首先想多謝TVB一直以來都給了我很多機會,是我去香港以後一直工作的公司,很感恩,係(喺)呢兩年間TVB不斷安排左(咗)好多好好嘅劇集角色俾(畀)我,亦都有飛去外地嘅旅遊節目同其他唔同嘅節目主持工作俾(畀)我,但因為我真係時間上配合唔到,所以都未能參與,覺得好唔好意思。非常感謝TVB以及所有同事咁多年來嘅幫忙,請原諒我無法親自一一謝謝你們,非常感謝🙏❤之後我會繼續努力,照顧好家庭和生意。希望大家會繼續支持我❤️」


楊秀惠2004年參加華姐選美加入無綫,喺處女作《赤沙印記@四葉草.2》擔任女主角,形象清純。而近年喺《鬼同你OT》及《大帥哥》中表現備受注目,更獲提名最佳女配角,不過最終無獎而回。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!