掃呢頁CODE去手機

2020年5月13日 星期三

袁偉豪:明星最愛屋苑!袁偉豪張寶兒愛巢大解構 #張寶兒 #袁偉豪

下一步,快啲拉埋天窗喇!藝人袁偉豪(Benjamin)與女友張寶兒聯名購入6,568.3萬元購入清水灣豪宅新盤傲瀧,實用面積2,205平方呎,連568 ...




下一步,快啲拉埋天窗喇!


藝人袁偉豪(Benjamin)與女友張寶兒聯名購入6,568.3萬元購入清水灣豪宅新盤傲瀧,實用面積2,205平方呎,連568平方呎的私人花園,呎價近3萬元。另外,還再以400萬購入兩個車位,作為兩人日後的愛巢,先買樓後結婚,證明佢哋有晒計劃。而依個西貢豪宅屋苑都受好多藝人歡迎,星級住客包括少爺占、周柏豪、王浩信及Dear Jan主音Tim。


無綫節目《東張西望》就去到傲瀧參觀與袁偉豪購入的相約單位,複式設計加私人花園,巨廳及巨房,生多幾個都有足夠生活空間,而且仲有超大開放式廚房,張寶兒想下廚煮番兩味或兩玩煮飯仔都好Easy,單位享有園池景連全屋家俬裝修,另外仲有豪華會所!《東張西望》就幫袁偉豪張寶兒計過數,雖然袁偉豪以首置身份入市,慳咗706萬元辣稅,但如果借款5成,月供都要13萬,不過相信兩人一定可以應付。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!