掃呢頁CODE去手機

2020年5月29日 星期五

黃智雯:每餐都要受監控慘爆!黃智雯呻冇飽飯食 #黃智雯

黃智雯為咗演好拆彈專家嘅角色。藝人黃智雯在新劇《刑偵日記》演拆彈專家,為了保持最佳狀態,她幾個月前已開始做運動。由於教練要求嚴謹,智雯每餐都要拍照給他 ...




黃智雯為咗演好拆彈專家嘅角色。


藝人黃智雯在新劇《刑偵日記》演拆彈專家,為了保持最佳狀態,她幾個月前已開始做運動。由於教練要求嚴謹,智雯每餐都要拍照給他過目,直指壓力大增:「我食得好健康,唔可以飲汽水,就連最鍾意嘅煎炸食物,呢個月都冇接觸,連牛肉黐少少肥肉都唔得,真係要做個乖學生!呢個計劃係要吸收大量蛋白質,夜晚唔可以食澱粉質,所以已經好多晚冇飽飯食,嚟緊幾個月都係咁,希望呢樣嘢可以變成習慣。依家每日最期待係每朝整早餐,因為呢餐係每日可以食得最豐富嘅一餐,要好好享受!」


她表示早前受「禁聚令」影響不能去健身室運動,惟有閒時在家上網搜羅如何食得健康:「呢排對呢方面好有研究,之前做嘟姐(鄭裕玲)節目訪問,佢都讚我瘦咗!證明之前努力冇白費,所以好有動力繼續。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!