掃呢頁CODE去手機

2020年5月29日 星期五

周柏豪:周柏豪露營自揭真面目 袁偉豪讚女友勁體貼 #周柏豪 #袁偉豪

周柏豪與袁偉豪出席記者會,張寶兒即場示範乜嘢叫勁體貼。藝人周柏豪與袁偉豪在將軍澳電視城出席無綫節目《兩個小生去Camping》記者會,兩人於四月期間到 ...




周柏豪與袁偉豪出席記者會,張寶兒即場示範乜嘢叫勁體貼。


藝人周柏豪與袁偉豪在將軍澳電視城出席無綫節目《兩個小生去Camping》記者會,兩人於四月期間到香港郊外秘境露營拍攝節目,更邀請了菊梓喬、連詩雅、張寶兒等擔任嘉賓。周柏豪指拍攝過程使出「秘密有武器」,就是袁偉豪的女友張寶兒,只要她在做洗抹的工作時袁偉豪自然會郁手。


周柏豪與袁偉豪原來已經相識20年,當年是柏豪主動認識「校草」,他笑說:「當年仲用緊ICQ,佢已經係出名嘅校草,喺網上流傳咗佢嘅ICQ帳號,於是加咗佢,就係咁識到依家。」


兩人在節目中有不少真情對話,尤其駕車去露營時話題更加深入。袁偉豪形容周柏豪是一個好可愛的oppa,但今次為節目將經營多年的形象放下,讓大家看到他更真實的一面,拍攝過程沒有化妝、沒有整頭。


兩人識於微時,兄弟情深,第一次合作是十年前演舞台劇,之後合作劇集《使徒行者》。問經歷旅程後可發覺到對方難頂之處?周柏豪說:「可能係性格關係,佢講嘢真係好慢,好多時都叫佢講快少少,可能我講嘢習慣咗好快,有時收到佢嘅短訊,一個留言都20幾秒,聽幾條聲都仲未講到件事,哈哈……」袁偉豪回答:「佢講完之後,我講嘢真係快咗。」


周柏豪自言喜歡科技,今次露營不能上網,令他欠缺安全感,而袁偉豪對科技興趣不大,因此露營比較適合他,而今次拍攝難為了女友,有次忘記帶結他去露營,女友二話不說將結他送到營地,相當體貼。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!