掃呢頁CODE去手機

2020年5月29日 星期五

羅志祥:真面目曝光!周揚青激罕晒素顏照 網民都話… #周揚青 #羅志祥

係咩樣呢……大陸網紅周揚青與羅志祥(小豬)分手後重出江湖,早前喺網上直播平台Sell貨時,難得卸去濃妝艷抹,只以淡妝示人,獲得一致好評!唔知係咪終於知 ...




係咩樣呢……


大陸網紅周揚青與羅志祥(小豬)分手後重出江湖,早前喺網上直播平台Sell貨時,難得卸去濃妝艷抹,只以淡妝示人,獲得一致好評!唔知係咪終於知道自己有呢一面,仲進一步激罕晒素顏照!


有網民問佢:「是不是剛起床就出去了?」而佢就答:「對,起晚了來不及化妝!」雖然有少少面腫,但皮膚白滑,唔少網友都大讚佢「太好看啦」、「美死了 狀態超棒呀」、「絕美」,仲有人提議佢以後都可以素顏上陣呀!而早前話要增磅嘅佢,仲透露肥咗少少添!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!