網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年7月2日 星期四

港姐2020:汪明荃冇做過港姐司儀 因為鄭裕玲耍手段? #汪明荃 #港姐 #港姐2020 #鄭裕玲

講堅?港姐又嚟喇,實體決賽將會喺八月尾舉行。藝人鄭裕玲(嘟姐)長期為港姐做司儀,但另一鎮台之寶汪明荃就未做過,究竟係點解?農夫爆料畀你知!話說新一輯嘅 ...




講堅?


港姐又嚟喇,實體決賽將會喺八月尾舉行。藝人鄭裕玲(嘟姐)長期為港姐做司儀,但另一鎮台之寶汪明荃就未做過,究竟係點解?農夫爆料畀你知!


話說新一輯嘅《Do姐有問題》,當中有條問題係「汪明荃從沒擔任過《香港小姐競選》嘅司儀」,主持C君就爆料:「我記得我哋一齊做港姐司儀時,份稿係叫我哋問你︰『嘟姐,點解阿姐咁多年都冇做司儀?』你就話︰『喂,唔好問呢個問題啦』,仲迫個撰稿員改咗份稿。」嘟姐即時話:「係咩?我點解要咁做呀?」陸永即補刀:「好似話係你當時用咗啲手段,搞到阿姐冇得做,一定要你自己做晒,嗰時係咁講!」嘟姐聽完嬲到想除鞋掟佢!


不過,農夫講嘅嘢都係得啖笑,唔係事實嚟!但汪明荃真係一直都冇做過港姐司儀,真相究竟係點呢?



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!