網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年7月2日 星期四

樂易玲:樂易玲生日人多勢眾!一圖睇晒情侶微妙關係 #樂易玲

呢張相,大家落足眼力睇當中嘅微妙關係,睇吓你對娛圈認識有幾多!無綫助理總經理兼邵氏電影執行董事及總經理樂易玲,於7月1日度過了她的61歲生日,壽星婆前 ...




呢張相,大家落足眼力睇當中嘅微妙關係,睇吓你對娛圈認識有幾多!


無綫助理總經理兼邵氏電影執行董事及總經理樂易玲,於7月1日度過了她的61歲生日,壽星婆前晚舉行生日派對,大批藝人到䝷,包括有:黎燕珊、苗僑偉﹑黃宗澤﹑胡定欣﹑王浩信﹑馮盈盈和李施嬅等,而昨日她在家再舉行第二場慶祝派對,樂易玲於社交平台甫出不少到賀的藝人合照,當中有多對情侶到場,其中有袁偉豪與張寶兒、楊明與莊思明、鄭俊弘與何雁詩,而馬國明和湯洛雯這對,亦成為焦點,女方舊愛羅天宇亦大方列席,至於緋聞男女余德丞、胡鴻鈞及蔡思貝也同場,甚至連思貝舊愛麥秋成更罕有出席,就連王浩信都有出席前晚和昨天兩個生日會,樂小姐面子認真夠大。


經過上次手袋失竊後,莊思明今次夠晒醒,手袋全程跟身,不過冇所謂同場全部都係Friend,絕對不會再有上次情況出現。


天時暑熱,為免大家辛苦,陳浚霆買了大量飲品給傳媒,樂易玲又請記者食嘢,認真識做!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!