掃呢頁CODE去手機

2020年7月22日 星期三

【有4個女友】鄧兆尊嫌拍拖麻煩 苑瓊丹祝福早日單身 #苑瓊丹 #鄧兆尊

鄧兆尊與苑瓊丹(苑仔)因為演戲而成為無所不談的好友,早前兆尊就應苑仔邀請,為其主持的香港開電視節目《開工大吉77》訪問。節目內,兆尊表示當年畢業後打算 ...






鄧兆尊與苑瓊丹(苑仔)因為演戲而成為無所不談的好友,早前兆尊就應苑仔邀請,為其主持的香港開電視節目《開工大吉77》訪問。

節目內,兆尊表示當年畢業後打算找一份銀行工,豈料家人「強力建議」他入行當演員,所以才加入演藝圈。而說到跟苑仔的友誼,兆尊指住因對方演技出色:「我好佩服苑仔,佢可以話喊就喊,所以慢慢就做好朋友。我哋之間冇秘密,佢問咩我都會講。」

之後苑仔問到兆尊為何會有如此多女朋友?兆尊直言自己並非博愛,亦不算特別多女朋友:「事實上好多人都有幾個女朋友,不過唔可以周圍同人講,而我就選擇講出嚟。我唔係博愛,一盆水潑埋嚟,總有一兩滴會濕身嘅。」苑仔指由於跟兆尊太熟,故即使不見面也會知道對方的近況,她笑說:「佢成日話拍拖好煩,我惟有祝佢早日單身脫苦海啦。」

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新


鍾意就快D Share啦!