掃呢頁CODE去手機

2020年7月14日 星期二

鄺潔楹:鄺潔楹為新劇操劍變甲組腳:身形好怪 #鄺潔楹

對女仔嚟講真係好大犧牲!藝人鄺潔楹(Judy)、吳子冲日前一早為無綫新劇《七公主》,到東區裁判法院門口拍外景,二人均身穿套裝,Judy指劇中有兩個身份 ...




對女仔嚟講真係好大犧牲!


藝人鄺潔楹(Judy)、吳子冲日前一早為無綫新劇《七公主》,到東區裁判法院門口拍外景,二人均身穿套裝,Judy指劇中有兩個身份,正職是實習事務律師,但真正身份是劍擊愛好者,有多場劍擊戲份,大叫緊張:「仲有三場未拍,係大比賽嚟,第一場拍得最舒服,因為話我仲未係好勁,愈後期就愈要專業。」


講到吳子冲現實中有廿年劍擊之齡,劇中都有騷Quali,問到Judy可有請教對方?吳子冲即謙稱:「我唔勁嘅,只係興趣嚟!」Judy就大讚對方好勁,所以都有偷師,同時監製找來一個高手從旁指導:「教練係玩咗30幾年,依家都訓練咗4個月,一有時間就會去練劍。」有愛上此運動?她抵死笑話簡直是又愛又恨,大呻身材因而大走樣:「先講愛嘅方面,冇諗過廿幾歲人會學到一個新嘅運動技能、興趣,但恨方面,我隻腳粗咗好多呀!對腳長期都好腫脹呀!反而上半身個人連塊面都有瘦到啲,身邊啲人都覺我依家身形好奇怪,都有走去Search香港嘅劍擊女子隊,跟住就發現每位選手都係小腿粗過大腿,全部都好紮實,依家好Sad!」


另外,再講起她月頭剛過28歲生日,指獲處境劇《愛•回家之開心速遞》演員製作驚喜Party,相當感動:「非常之有愛嘅劇組,之前有離開過劇組,上年回歸又正正撞正生日,連續兩年同我慶祝,最開心係收到生日卡!」又謂牛一當日可以放早同屋企人食飯慶祝,談及她早前自爆的圈外追求者,Judy怕醜話有約食飯:「但呢排都開兩邊劇,仲未食到。(有進一步發展可能?)我要再了解吓先,未深入咁傾到偈!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!