掃呢頁CODE去手機

2020年7月14日 星期二

【疫情重臨】羅敏莊嘆女兒冇堂上喊晒口 RubberBand零演出頂硬上 #RubberBand #羅敏莊

樂隊RubberBand(RB)今日在九展擔任由趙學而、羅敏莊和駱振偉主持的ViuTV音樂節目《ChillClub》嘉賓,6號表示超過3、4年沒有亮相 ...






樂隊RubberBand(RB)今日在九展擔任由趙學而、羅敏莊和駱振偉主持的ViuTV音樂節目《Chill Club》嘉賓,6號表示超過3、4年沒有亮相電視台的音樂節目。

提到疫情爆發第三波,羅敏莊指影響到7歲女兒陳禛:「佢而家放暑假,原本今日佢要上烹飪班,但而家取消咗,佢喊咁口,好失望,所以我要解釋返畀佢聽。」她指這個疫情令很多人有心理壓力,經常懷疑自己作病。問到有否影響工作?她說:「阿邦(老公陳國邦)好受影響,佢已經好耐冇開工,為咗套劇留鬚留到而家,因為唔知幾時可以開工,我就好好彩,《Chill Club》只係cut咗觀眾,同埋好彩我哋有積蓄。」

另一方面,政府昨日將防疫措施加辣,收緊限聚令為不多於4人聚集,禁止食肆晚上6時後至翌晨5時設堂食,阿偉有份投資的食肆,早前在疫情中擴展第3間分店,阿偉說:「各行各業都好難去生存,餐廳當然好難其實我哋做音樂,已經好多個月冇演出,所以惟有講大家要堅持、加油!」6號表示:「大家都面對手停口停,所以要諗辦法。」

泥鯭表示已錄好最新專輯,原定4月有個騷,但因爆發武漢肺炎疫情的關係,要一再推遲,希望11月能夠成事。提到「港區國安法」實施,會否影響創作?泥鯭說:「唔會,歷史話畀我哋聽,最艱難、最多事發生嘅時候,嗰啲人嘅創意先係最勁。」另外,泥鯭對於早前被發現陪黃心穎帶唐狗睇獸醫,他即說:「我哋留返想用呢啲宣傳自己嘅人去宣傳,我唔會用呢啲宣傳。」

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

羅敏莊指女兒因疫情關係不能上興趣班,老公陳國邦亦無工開。


RB今日為《Chill Club》擔任嘉賓,他們表示原定4月開騷,因疫情被迫延期。


RB的阿偉(左)坦言餐廳難做,但樂隊亦多個月沒有演出。



鍾意就快D Share啦!