掃呢頁CODE去手機

2020年8月1日 星期六

【無罩染疫吸取教訓】麥德羅確診兩周終出院 喘氣呼籲:記得出街戴口罩 #麥德羅

【無罩染疫吸取教訓】麥德羅確診兩周終出院喘氣呼籲:記得出街戴口罩1小時前大半個月前,因為無罩開生日會及演出,結果中招染疫的舞王麥德羅,由上月中開始病發 ...




  • 【無罩染疫吸取教訓】麥德羅確診兩周終出院 喘氣呼籲:記得出街戴口罩
  • 1小時前




大半個月前,因為無罩開生日會及演出,結果中招染疫的舞王麥德羅,由上月中開始病發到入院接受隔離,期間呼吸困難,氣若游絲,病情亦一度反覆,日前見到與他合唱後一同受感染的劉少君可以出院,當時仍跟武肺搏鬥的麥德羅,感到能康復回家,如中六合彩般幸運。

今日輪到佢中......「六合彩」喇!終於康復出院的他,拿著出院紙,離開病房,一臉喜上眉梢:「今日好開心,醫生話我無晒病喇,可以出院,啱啱畀醫生出院紙我,喺呢度開心到呢,直頭好似中六合彩咁,原來健康係比財富更可貴。喺呢度多謝呢兩個禮拜照顧我嘅醫護人員,及關心我嘅好朋友,仲有確診嘅朋友,如鄧達智要繼續努力,及所有香港朋友祝身體健康,記得每日出街戴口罩,同埋勤洗手呀!我依家走喇,拜拜!」雖然剛康復的麥德羅,說話仍見氣促,但精神不錯。相信經過呢一仗,他不敢再無罩社交,做回一個負責任的公民。

至於被他傳染的女友Apple姐,及同公司的歌手施匡翹,現身在隔離營觀察。

另一確診的設計師鄧達智,日前送到醫院入住負壓病房,可惜遇上欠公德的同房病人,對方不斷咳嗽仍拒戴口罩,簡直罔顧他人,就算鄧達智向醫院投訴,醫護亦向他警告,那同房病友依然固我,令承受武肺折騰的鄧達智感到無助害怕。

希望鄧達智如麥德羅一樣,盡快打贏仗康復出院。

----------------------------

ChannelNEXT人民學堂:識法大講堂

曾志豪X劉偉聰 同你拆解「港版国安法」

立即收看

----------------------------

全新「和你撐計劃」 專享獨家禮遇 實際行動支持按此了解更多

壹呼百應 號召有心人 請香港人睇壹週刊按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!

+4


鍾意就快D Share啦!