掃呢頁CODE去手機

2020年8月1日 星期六

【開愛情信箱】梁芷珊爆初戀自製偶遇 前夫羅傑承對的時間對的人 #梁芷珊

梁芷珊曾集作家、企業家、填詞人身份於一身,她於2002年與富商羅傑承結婚,二人一直是圈中公認的模範夫婦,婚姻維持了15年,在2017年低調辦妥離婚手續 ...






梁芷珊曾集作家、企業家、填詞人身份於一身,她於2002年與富商羅傑承結婚,二人一直是圈中公認的模範夫婦,婚姻維持了15年,在2017年低調辦妥離婚手續。芷珊表示離婚報道出街後有不少評語,正所謂「識睇睇留言」,她看到當中有人批評「幾廿歲人,都仲要愛情,知唔知醜」,覺得是未打先輸,拒絕了「愛情」。52歲的芷珊依然相信愛情,近年轉戰飲食業,跟外籍廚師拍過又離過,現在再見仍是拍檔。

愛情路上,芷珊雖然初中就拍拖,但未算「好好打」,不過憑獨有的觸覺及懂得聆聽,令其所寫的愛情小說當年大行其道,《四葉草》系列更道盡那些年年輕人的愛情故事。睽違16年再投入創作,不同的是由繁轉簡,網上發佈電子化。芷珊早前為「tbc...經濟體」網上閱讀平台宣傳接受訪問,認為媒體變化是必然,電子化的好處是讀者免卻運輸、印刷的使費,她說︰「人生階段有空閒,可以再去寫嘢嘅時候就去寫。facebook較合適文字,YouTube適宜講說話。今次特別嘅地方係會有愛情信箱,係一種歸位,好想做呢樣嘢,呢個位係等緊我返嚟填補,以前有南宮夫人。」

她說以往寫愛情小說時,都有讀者以私訊形式詢問意見,而她每次都會回答。最深刻一次是有位少女在愛情上受折磨,之後去到暴力,更出人意表的是施暴的主人翁正是芷珊的男性友人︰「嗰一刻好震撼,畀咗相我睇。問點做,我叫佢離開對方,不過嗰位少女用咗好多理由,都要留喺個男仔身邊,我亦冇同呢位男仔朋友講起件事。」每個人都有自己故事,找感覺上有聯繫的人去傾訴,是一種隔空信任,跟身邊人反而未必會講起,因為擔心影響身邊人。信箱可以提供支持,溫暖大家心靈,幫助迷途小羔羊︰「我好鍾意研究呢方面,亦都睇好多愛情心理學嘅書,我嘅人生經歷,大家都好清楚,感覺都親切啲。」芷珊亦慶幸18歲囡囡拍拖,都有跟自己分享。

女校出身,初戀發生在初中時,對象是男校運動健將兼學界田徑紀錄保持者。芷珊每日都會算準時間,自製在巴士上「偶遇」,她笑說︰「我發覺都幾鍾意一啲叻嘅人,有一啲嘢佢係叻過我,而我完全唔識嘅,咁就吸引到我。」芷珊當時家住華富邨,在天后上學,每日都要計準時間,坐駛經香港仔的41號巴士回家︰「要唔好遲一班、唔好早一班,啱啱好兜到佢放學。個男仔讀香港仔工業學校,懶係製造『地下鐵碰着她』,其實係巴士上層碰着他,我哋華富邨都係住同一幢樓。」經過多次檸檬茶廣告「乜咁啱嘅」的開場白,二人自然走在一起,芷珊回想這段puppy love嘴角泛起一絲甜笑。純真的年代,拍拖就是一齊落車後到超市逛逛,拖吓手仔已經是極甜蜜的回憶。這段情維持到中學畢業,直到有一年芷珊發現了一件事,導致二人疏離,戀情亦無疾而終︰「有一年暑假之後發現高過佢,同埋佢又試過停學去做嘢,時間唔啱就冇一齊。」

講到跟羅傑承的婚姻抉擇時,芷珊不慍不火的道︰「分開時大家都好成熟,會諗一齊開心啲、暢順啲定負擔多啲,大家都諗到個畫面,分開嘅決定,係嗰期大家最合拍。」她希望帶出「再見亦是朋友」的訊息,回想跟前夫的關係,可以說是無憾。相遇時都係對方最合適的人,在不同事業階段都發揮到作用︰「羅生大我9年,係恰當照顧我嘅人。」分開時低調,到離婚消息公開,有不少好事之徒留言,令芷珊在意的是有人話自己不怕醜,幾十歲人還要愛情︰「愛情同年紀無關,講呢番說話嘅人都幾慘,不過呢幾句嘢都幾多人係咁講。有呢種想法嘅人,首先佢係拒絕咗愛情。」

芷珊透露網上閱讀平台已經運作,她負責《她來自江湖》專欄,之後會重寫經典愛情小說《咖啡樹》2020年版;同時主持《愛情江湖信箱》,無論讀者正處於相戀、失戀、明戀、暗戀、苦戀、畸戀或生無可戀,她都會為其拆解。

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新



52歲的芷珊睽違16年後,再度執筆。


自少就很易戀上「叻」的人。


芷珊話愛情無分年齡,依然盼望愛。


轉戰飲食業,跟拍檔的廚師經歷離合,分手後仍是合作夥伴。(IG圖片)


羅傑承跟芷珊的囡囡樂桐,下月就18歲。(資料圖片)


芷珊亦曾幫羅傑承打理球會。(資料圖片)


羅傑承是馬主,早年兩母女不時入場觀賽。(資料圖片)



鍾意就快D Share啦!