掃呢頁CODE去手機

2020年8月1日 星期六

【疫市良心老闆】唐文龍居酒屋蝕足一年暫停營業 李家鼎疫市開分店保伙記飯碗 #唐文龍 #李家鼎

武漢肺炎疫情第三波爆發,食肆生意繼續首當其衝,加上全日禁堂食令又彈出彈入,真係俾佢考起。香港唔少圈中人都開餐廳做老闆,例如唐文龍有間日本餐廳「昭和食堂 ...






武漢肺炎疫情第三波爆發,食肆生意繼續首當其衝,加上全日禁堂食令又彈出彈入,真係俾佢考起。

香港唔少圈中人都開餐廳做老闆,例如唐文龍有間日本餐廳「昭和食堂」、李家鼎早前仲冒疫市風險喺山頂開多間「燒鵝湯館」添。佢哋都嘆生意難做,撐得幾耐得幾耐。

唐文龍居酒屋唔做外賣

唐文龍有份投資開設嘅居酒屋「昭和食堂」,只要經過,好自然會被門口嘅巨型油畫吸引,入到店內感受下復古風裝潢,就知佢行高檔路線「食氣氛」。再加上主打日本食材、串燒、時令刺身,齋諗都知皮費唔嘢少!唐文龍都直言呢段時間撐得辛苦:「我哋昭和食堂仲喺度,仲健存,但撑得辛苦。至於我哋有無蝕錢呢?有!但我哋之前幾年都有賺嘅,咁我哋都撐得住嘅。我哋股東好一段時間無將賺到嘅錢分出嚟,為對抗過去呢十二個月嘅各種經濟考慮,我哋就用呢啲錢去努力、去經營落去。」

一個好嘅「包租婆」都幫到好多忙,唐文龍話:「因為香港政治風波減咗租,好似係上年年底。咁跟住疫情呢段時間又減咗一次,呢次係哋去問佢,佢肯再減。而家我哋都可能要再同個房東傾,佢就好好人嘅。唉,但係……希望佢再畀我哋減一減租啦。」

為咗撑落去,好多食肆都致力做外賣,但唐文龍表示「昭和食堂」唔做外賣。一來,餐廳主打串燒、刺身,外賣會影響食物質素。第二,考慮到員工以及食客安全。「做外賣嘅吞吐量未必咁理想,好多人都未必敢去買外賣,可能佢哋都會驚外賣(包裝)消毒方面係咪到位呢?個個消費者都會有佢嘅擔憂。而且整體考慮都係安全,以呢個態度去保護員工,以及控制傳播嘅可能性,所以我哋應該唔會做外賣。」唐文龍說。

李家鼎疫市開分店

唐文龍為員工安全唔做外賣,李家鼎亦為員工生計疫市開分店。李家鼎、李泳豪兩父子喺本月23號剪綵開張,唔係因為生意好,而係一早計劃一月開張,可惜受疫情關係已經三度延期,仲令好多捧場客去到門口先知未開張搞到摸門釘。

為畀食客一個交代,兩父子硬住頭皮開張。同其他食肆一樣,「禁堂食」朝令夕改真係無所適從,但兩日後恢復早、午堂食限每枱兩個人,好聽啲講叫做有返少少希望,好過無啦,始終身後仲有一班伙記要「食飯」嘛。「如果唔開(做生意),我講一句好簡單啫,但同我哋打江山嘅伙記就好陰公囉。唔可以刻薄班伙記,我冇減佢哋人工,佢哋好開心。」鼎爺說。

----------------------------

無懼白色恐怖 黎智英劉細良開講抗港版国安法

立即收看ChannelNEXT《人民學堂》

----------------------------

全新「和你撐計劃」 專享獨家禮遇 實際行動支持按此了解更多

壹呼百應 號召有心人 請香港人睇壹週刊按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!