掃呢頁CODE去手機

2020年9月29日 星期二

陳欣妍性感上陣賺外快 與男友沈震軒感情穩定默認同居 #沈震軒 #陳欣妍

陳欣妍近日在疫情下發巿,接連有新工作,今日到火炭拍攝美容廣告,她身穿運動bratop露腰姿性感獻身,並說:「工作唔介意性感,尤其拍電影,三點不露就ok ...






陳欣妍近日在疫情下發巿,接連有新工作,今日到火炭拍攝美容廣告,她身穿運動bra top露腰姿性感獻身,並說:「工作唔介意性感,尤其拍電影,三點不露就ok,主要睇意識形態。」

為了今天性感上陣,陳欣妍大為緊張,自稱為食的她說:「我平時好大食,亦好鍾意食零食,為咗今日戒食飯兩日,平日好鍾意食飯。」近日接二連三有新工作,她說:「都係一個開心價,好滿意疫情間,仲有人搵我做嘢,有工開已經好開心。」笑言希望吸納更多食品廣告。

早前被雜誌捕獲陳欣妍與男朋友沈震軒進展同居生活,早已被男友私有化。陳欣妍稱和男友拍拖3年感情穩定:「拍拖一段時間唔係一個秘密,大家公開咗,好正常冇乜嘢。」間接承認同居,還說:「我哋成日都見面,冇分咁清楚,但我好開心佢見證3年來我工作成長,我哋初相識時候我只係啱啱出道,冇咁多人認識,希望第日大家都可以Focus我嘅工作。」

陳欣妍近日在疫情下發巿,接連有新工作。


今日到火炭拍攝美容廣告,她身穿運動bra top露腰姿性感獻身。


為了今天性感上陣,陳欣妍大為緊張。


陳欣妍稱和男友沈震軒拍拖3年感情穩定:「我好開心佢見證3年來我工作成長,我哋初相識時候我只係啱啱出道。」


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!