掃呢頁CODE去手機

2020年9月29日 星期二

田蕊妮42歲生日 杜汶澤一招感動老婆 撫平喪貓之痛 #杜汶澤 #田蕊妮

(facebook/IG圖片)田蕊妮今天42歲生日,其丈夫杜汶澤為喪貓後心情低落的阿田送上最合心意的禮物,令她非常感動,田蕊妮在IG表示:「日前杜先生 ...




(facebook / IG 圖片)


田蕊妮今天42歲生日,其丈夫杜汶澤為喪貓後心情低落的阿田送上最合心意的禮物,令她非常感動,田蕊妮在IG表示:「日前杜先生話佢已經諗到送咩生日禮物比我,我好認真咁叫佢千祈唔嘥錢買嘢比我,我真係無嘢需要!我亦唔會因為收到貴重禮物而覺得開心!到了12點佢神神秘秘話有禮物送比我,我正想破口大罵之際,佢攞咗一張收據出嚟!原來佢以我和Momo的名義捐錢到一個佛學的慈善團體,令我十分感動!這正正是我最想要的,也是我收過最最最鍾意的生日禮物!」蕊妮7歲的愛貓Momo去年發現患上先天性心臟病,並於上月離世,令阿田十分傷痛,杜汶澤就以阿田及Momo的名義捐錢佛學團體,以慰藉太太的喪貓之痛,非常細心。

而杜汶澤為了準備個多月後舉行的talk騷,將要閉關做準備及鍛鍊,他在facebook貼出健身相晒腹肌,阿澤日前亦預先聯同親好為太太慶祝,杜汶澤日前在facebook表示:「阿太下個禮拜生日,我煮埋今日呢餐十五人大鑊飯之後,就會暫時退出廚房,專心為talk show做準備,你知啦,正所謂就算你唔食,試味都會肥,去買餸不如背下稿仲好。」

田蕊妮的愛貓Momo於上月因病離世。(IG圖片)


杜汶澤在facebook貼出騷腹肌相,表示仍未滿意身形。(facebook圖片)


杜汶澤透露,未來數星期要閉關準備talk騷。(IG圖片)


杜汶澤日前聯同一眾親友,為老婆預早慶祝42歲生日。(IG圖片)


田蕊妮今年收到老公送上一張捐款單據作為生日禮物。(IG圖片)


田蕊妮千叮萬囑老公不要送生日禮物,卻有意外驚喜。(IG截圖)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!