掃呢頁CODE去手機

2020年9月29日 星期二

周志康:好爸爸都會發火 周志康公園狂鬧囡囡冇禮貌 #周志康

唔講唔知,原來周志康好長氣~藝人周志康早前於劇集內扮演醉心烹調的富二代,現實生活中的他卻是百分百貼地住家男,公餘視洗碗及湊女為減壓良方,拍拖次數「五隻 ...




唔講唔知,原來周志康好長氣~


藝人周志康早前於劇集內扮演醉心烹調的富二代,現實生活中的他卻是百分百貼地住家男,公餘視洗碗及湊女為減壓良方,拍拖次數「五隻手指數得晒」。被妻女「嫌棄」長氣的他,育兒自有一套心得:「大女Emma好鍾意同我玩,性格思想同我相近,不過佢有生活需要就會搵媽咪。其實教小朋友需要有耐性,好似Emma試過攞剪刀剪咗妹妺少少頭髮,我當佢好奇同初犯,但同佢講:『下次就要罰嘞!』有次同佢去公園,佢對其他小朋友唔禮貌,我即刻好火咁鬧佢,在場同學嘅爸爸都覺得我好惡。」


阿康有一個同卵雙生的哥哥周志文,長相「一個餅印」但近年事業發展各異。阿康獲無綫給予不少工作,而阿文則獨自於圈中尋覓機遇。問到阿康是否因為家庭顧慮而選擇「安定」,他坦言:「唔係,只係我喺無綫發展得幾開心,所有嘢穩步上揚,希望繼續有戲演,唔好『攤凍咗』搞到演技差咗。其實阿哥近期工作好多,佢之前專登剃咗啲鬚,係因為要接廣告,阿Bob(林盛斌)都話疫情下有工開好難得!」


兩兄弟同氣連枝,阿康形容二人此生「密不可割」,又自爆:「我結婚之前,大家係瞓埋一齊嘅,即使依家開工收得夜,我返舊屋瞓都係同佢孖鋪。好記得細細個嘅時候,我哋會聯手對抗大哥。(擔心阿文終生大事?)每個人嘅際遇唔同,緣分唔一樣,最緊要佢開心啫。佢都好錫我兩個女,會專登嚟睇佢哋。」


談到今次與江嘉敏結片緣,阿康大讚對方「話頭醒尾」,且打趣:「其實我因為楊潮凱,識咗佢好耐,估唔到佢性格一啲都冇變,一樣係咁嘈。」


場地提供﹕帝苑酒店Greenery雅苑座


---------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!