掃呢頁CODE去手機

2020年9月29日 星期二

李麗珊:計劃湊個好字 李麗珊唔敢睇生女擔心有後遺症 #李麗珊

李麗珊個囡囡超萌,人見人愛!開電視主播李麗珊(Lisa)「卸貨」榮升人母,B女重5磅幾,中文名仲未改,但英文名就叫Kelly,Lisa話囡囡個名係有特 ...




李麗珊個囡囡超萌,人見人愛!


開電視主播李麗珊(Lisa)「卸貨」榮升人母,B女重5磅幾,中文名仲未改,但英文名就叫Kelly,Lisa話囡囡個名係有特別意思︰「因為我同老公都鍾意陳慧琳(Kelly),當知道後,囡囡就改咗呢個英文名。」


選擇開刀生B嘅Lisa,話全程手術都好緊張,始終都係第一次生B︰「醫生怕我緊張,一路做手術就一路同我傾偈,然後又話當BB出世就一齊叫『Kelly』,喺產房個氣氛好好。」佢又話喺手術過程中不停向左、向右望,完全唔敢向上望︰「頭頂有盞鏡面嘅手術燈,係會睇到醫生做手術個過程,喺好奇之下試過望一眼,就見到自己個肚Cut開咗,即刻避開唔望,之前家姐生B望完有陰影。」


B女出世之後,Lisa話隔咗1、2秒先聽到大喊聲,內心既激動又感動,當下都忍唔住喊咗出嚟!之後B女就被護士拎埋一邊做簡單清潔,Lisa話一直都好想望真啲B女個靚樣︰「想睇吓係咪有好多頭髮,因為產檢嘅時候個醫生話佢有好多頭髮,點知佢真係有好多,好搞笑!第一眼見到B女個感覺真係好神奇!」


問身體復原情況?Lisa指不錯︰「係第二日落床有少少痛,嗰種痛都承受到,之後嗰幾日都有行去BB房餵奶,依家掙扎緊餵全人奶定半奶粉,自己就想全人奶,但又怕奶量唔夠,盡力做湊BB比想像中難,玩人哋嗰啲就好易,但當你24小時對住一個BB,不停重複餵奶、換片,基本上係冇覺好瞓,頭嗰幾日真係好唔適應,依家都開始習慣。」


Lisa又讚老公係最佳拍檔︰「佢有幫手餵奶、掃風,暫時我最叻係換片,手勢愈嚟愈純熟,遲啲就會試同佢沖涼。」追多個仔仔,湊夠個「好」字?佢話要睇定啲先︰「雖然我好鍾意BB,聽人講頭一個月係湊得最辛苦,就睇吓我捱唔捱得到頭一個月先,如果唔係都會想追多個嘅,目標係一年後。」


----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!