掃呢頁CODE去手機

2020年9月29日 星期二

邱芷微 (前名:邱美薇):勾引張景淳被捉姦 邱芷微遭沈可欣怒摑 #張景淳 #沈可欣 #邱美薇 #邱芷微

邱芷微挑戰龔水戀!無綫處境劇《愛.回家之開心速遞》演「賈名媛」嘅邱芷微(Chelffy),日前喺劇中再次挑戰呂慧儀同張景淳嘅「龔水戀」,主動出擊勾引張 ...




邱芷微挑戰龔水戀!


無綫處境劇《愛.回家之開心速遞》演「賈名媛」嘅邱芷微(Chelffy),日前喺劇中再次挑戰呂慧儀同張景淳嘅「龔水戀」,主動出擊勾引張景淳,但最終被沈可欣帶同呂慧儀前嚟捉姦,並向Chelffy打咗一巴。


Chelffy謂為求逼真,絕冇借位:「當日沈可欣好錫住我,不過導演話唔夠真,所以要我狠狠地捱一巴。事後我先知原來沈可欣係第一次打人,所以佢好心痛,拍完呢場戲之後,我哋都有互相攬一攬以示愛護大家,佢仲笑我塊面太細搵唔到位打我。」


問到Chelffy有否試過拍戲要真打人,她說:「我記得啱啱入行時,有場戲要我打人一巴,不過當時我真係驚打到人,擔心對方唔高興,所以好輕力咁打,結果導演Take咗好多次都唔收貨,最後要導演同該演員要求吓,我先敢真打。」


----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!