掃呢頁CODE去手機

2020年9月21日 星期一

林雅詩後悔拍三級片 最痛恨第三者:點解做女人可以做到咁? #林雅詩

世上「壞咗嘅男人」何其多,林雅詩(Grace)唔好彩,遇到兩個,包括前夫溫文英和舊愛馬天樂。林雅詩不得不認,自己在愛情路上是個失敗者:「唔識揀男人?係 ...






世上「壞咗嘅男人」何其多,林雅詩(Grace)唔好彩,遇到兩個,包括前夫溫文英和舊愛馬天樂。林雅詩不得不認,自己在愛情路上是個失敗者:「唔識揀男人?係㗎,我好容易相信愛情,鍾意一個人就會放好多感情落去,好想有人錫。」

Grace自幼在單親家庭長大,一直好想組織自己的家庭及生小朋友,2005年跟經營鋼鐵生意的溫文英奉子成婚,結婚10年,老公被影到街頭啜人妻,之後為爭兒子撫養權對簿公堂,一度情緒崩潰。想不到,離婚後與經理人馬天樂拍拖3年,早前又發現對方跟「師奶型」女助手搭上,並育有約兩歲兒子,提起第三者,Grace即氣上心頭:「時間(拍拖)有冇交叠我唔知,但如果佢哋一齊先,佢仲唔惡過我咩!一開始簡直唔敢相信,因為佢係馬生助手,成日喺我哋身邊出現,今年6月派口罩時,佢仲若無其事陪我出活動,我覺得呢個女人好恐怖,如果我係小三就真係唔得啦,會醋罈,點得呀,做女人做到咁!」

事件揭發後,Grace和女助手還約過見面「攤牌」,她不屑地說:「係咪逢小三都咁,一大堆廢話,仲話要多謝我,因為我同馬生嗌交,令佢有咁嘅機會,我真係血都嘔埋!所以我一定唔會演狐狸精角色,個心唔舒服。」Grace選擇全身而退,直言不再相信愛情,未知將來會否再跟馬天樂合作,她說:「馬生一路都有開戲,之前簽畀佢都係想轉型做打女,大家合作OK,我都唔想因為感情影響工作,大家都係搵錢啫,之前簽落嘅廣告因疫情hold住咗,睇吓之後可唔可以完成。」

男人可以放下,Grace最緊張是15歲的兒子。離婚後復出拍寫真,她直言最初沒有信心:「因為一把年紀,生過仔又離埋婚,點同一班後生女鬥。但慶幸寫真好爆,都幾好賣,自己亦有返啲信心。」可惜近半年受疫情拖累,令演藝工作停頓,時裝店生意又蝕入肉,令她雪上加霜。「身為single mom真係好大壓力,間時裝舖營運咗兩年,之前社運都可以接受啦(生意),疫情真係出血,最差一日賣得一兩件衫得2、3百蚊,租金6位數,未計貨錢同人工,只有1個月獲減租3、4成,都幫唔到啲乜。」重重壓力,為發洩心中不快,Grace早前在社交網貼上安眠藥加紅酒相,令大家擔心其情緒問題。面前的Grace卻表現樂天:「我個人好衰,唔開心唔會跟家人同圈中姊妹講,但我份人好直,唔鍾意就爆,而唯一渠道就係放上社交平台,呢個係我一個壞處,忍唔住就令大家擔心,有朋友問過使唔使睇心理醫生?但我覺得還可以,因為有朋友開解。」

Grace在1997年參加港姐加入娛樂圈,在無綫1年便離巢,曾在《邪教檔案之末日風暴》與古天樂有一場肉帛纏綿的床戲,一度傳出緋聞。她直言揀錯一條三級女星路:「嗰陣喺外國返嚟,唔覺得有乜特別,去外國沙灘好多人都除晒,我嗰時係咁諗。但喺香港,世俗眼光唔係咁,如果我仲係單身冇問題,但到我生咗小朋友,佢(兒子)又慢慢長大,已經15歲,雖然冇質問過我,但網絡世界好大,即使佢唔識睇中文都睇到,我都要同佢解釋,叫佢更加要努力讀書,唔好學媽咪咁。」Grace透露兒子學業成績不俗,還有遠大理想,希望將來可以做科學家,說時已甜在心,縱有萬千煩惱都能拋諸腦後。

採訪:嵐山

攝影:沈健程

攝錄:廖達燊

Grace與經理人馬天樂拍拖3年,對方每次開戲都預Grace演出。(資料圖片)


疫情關係,令Grace的時裝店生意一度跌到一日3位數,蝕入肉。(蘋果日報)


(蘋果日報)


Grace大鬧第三者厚顏,今年6月還陪她出席活動派口罩。(蘋果日報)


曾在社交網留言指自己飲紅酒加安眼藥(互聯網圖片)


林雅詩兩度遇上壞男人,坦承已不再相信愛情。(資料圖片)


林雅詩後悔拍過三級片,坦言最擔心影響兒子成長。(劇照)


林雅詩曾在《邪教檔案之末日風暴》與古天樂有一場肉帛纏綿的床戲。(劇照)


Grace離婚後復出,拍攝的第一本寫真集銷情不俗,為她打一支強心針。(資料圖片)


----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!