掃呢頁CODE去手機

2020年9月21日 星期一

林師傑逃離大台出廣東歌 《尊悲不分》記錄無力感 #TVB #大台 #林師傑

「木偶哥」林師傑今年6月宣佈跟無綫和星夢解約,踢爆無綫要他轉簽「6show」約,開侮辱價1年得12,000收入,在IG貼圖「尊悲不分」4字宣洩不滿。「 ...






「木偶哥」林師傑今年6月宣佈跟無綫和星夢解約,踢爆無綫要他轉簽「6 show」約,開侮辱價1年得12,000收入,在IG貼圖「尊悲不分」4字宣洩不滿。「超級巨聲」出身的他希望出碟做歌手,「自己寫埋寫埋至少十幾廿首喺床下底,諗點樣蒙面出歌,諗咗5年,做現實中嘅木偶哥。」

事隔3個月,寧棄大台做獨立歌手的林師傑,終於推出新歌《尊悲不分》,MV今日上載YouTube,林師傑接受《蘋果》訪問表示:「想用一首Cantopop去先做個總結,《尊悲不分》係我5年前寫嘅,當時用嚟記錄自己心情,其中一句歌詞『應變再應變 能累積經驗』,經驗越多,受傷越多,呢一句係我對自己嘅安慰,好記得當時嘅無力感,究竟可以再做啲乜?究竟我做錯咗啲乜?係咪我做少咗啲乜?點解我條路永遠比其他人難行!」

5年前,林師傑藉《愛回家》最後一個機會寫了《木偶歌》,獲得大家支持,「當時大家都恭喜我簽咗舊公司,名義上成為咗一個歌手,但我好明白自己被簽嘅原因,係舊公司需要擁有我啲歌曲版權,而唔係任何其他承諾,例如再出自己寫嘅歌。但寫歌從來係我搵自己嘅方法,所以我冇停過。」

其後林師傑寫好《尊悲不分》跟同事分享,大家都讚好,「仲話舊老闆應該會鍾意,但最後嘅答案係要我起碼寫200首,先有可能中一首。諗諗身邊同事嘅portfo,笑一笑,『邊個聽話,咪錫邊個多啲囉。』一切聽從公司安排,冇錯。不斷聽從公司安排,自己唔開心,唔識為自己爭取回報,搞到同觀眾距離越來越遠,冇新作品畀人聽到,呢一切絕對係我嘅責任。」

等了5年,終於自己推出新歌《尊悲不分》,「我唔係想指摘任何人,而係想承擔番自己嘅責任,同愛我嘅人講聲『對唔住』。我嘅唔快樂來自於對自尊心、尊嚴、自卑、悲傷嘅不分,呢首歌係第一首以林師傑身份出嘅歌,亦係最後一首講以前自己嘅歌。追夢,好多人講得好容易,而我好清楚自己算係幸運嘅一群,因為總有朋友願意鼓勵我繼續堅持音樂。」

林師傑以獨立歌手身份出第一首新歌《尊悲不分》,多謝團隊幫忙。


歌曲是5年前創作,但當年星夢卻唔欣賞。


新歌《尊悲不分》4字代表他的感受。


林師傑希望用新歌對愛他的人說「對不起」


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!