網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年10月30日 星期五

杜德偉同囝囝又嚟哈囉喂 AJ親自構思小紅蕃有美相伴 #杜德偉

杜德偉扮外星人冇樣睇,AJ造型威風醒神,仲有表妹和至愛女同學相伴。
杜德偉同囝囝又嚟哈囉喂AJ親自構思小紅蕃有美相伴杜德偉扮外星人冇樣睇,AJ造型威風醒神,仲有表妹和至愛女同學相伴。為迎接一年一度的Halloween, ...




杜德偉同囝囝又嚟哈囉喂 AJ親自構思小紅蕃有美相伴

杜德偉扮外星人冇樣睇,AJ造型威風醒神,仲有表妹和至愛女同學相伴。

為迎接一年一度的Halloween, 杜德偉(Alex)的心肝寶貝AJ急不及待投入節日氣氛,繼去年兩父子變身蜘蛛俠之後,今年又再悉心打扮,紅蕃小子與外星人打扮的Daddy造型維肖維妙的走在街上,又再成為今年哈囉喂cosplay焦點。

原來今年的造型是AJ親自構思的。Alex也感欣賞說:「這個裝扮是AJ要求的,因為他看完《幽靈公主》有感而發,想出這個造型來。但重點是成套衫在外邊冇得買,所以我要和太太花不少心思去配襯,AJ身上的頸鏈和皮帶都是我的私伙!」

一身小紅蕃打扮的AJ既威風又醒神,身邊還有表妹和至愛的女同學陪伴左右,心情勁靚的他不時笑作一團,又對鏡頭扮驚嚇,表情鬼馬,令身邊的大人也感受到小孩歡樂的氣氛,齊齊歡度Halloween。

AJ這帥氣造型全靠父母心思去配襯。
AJ這帥氣造型全靠父母心思去配襯。
AJ有美相伴心情勁靚。

AJ有美相伴心情勁靚。



鍾意就快D Share啦!