掃呢頁CODE去手機

2020年10月7日 星期三

衛詩雅着泳衣派福利 大媽一件頭照抄吳千語玩滑水 #吳千語 #衛詩雅

一場武漢肺炎,娛樂圈陷入寒冬,藝人紛紛轉戰YouTube開設專屬Channel,衛詩雅今日宣佈成功吸納逾10萬訂閱,兌現承諾着泳衣派福利,上載了一條滑 ...






一場武漢肺炎,娛樂圈陷入寒冬,藝人紛紛轉戰YouTube開設專屬Channel,衛詩雅今日宣佈成功吸納逾10萬訂閱,兌現承諾着泳衣派福利,上載了一條滑水片,留言:「最多人想我做嘅其中一項係着泳衣,咁無理由淨係着泳衣㗎嘛,反正我都好耐冇出海喇,一於拍埋 Wakesurf 啦。」

衛詩雅搵埋陳家樂齊齊拍滑水片,最搞笑兩人照抄早前吳千語和關智斌的滑水片,衛詩雅仲要跟足千語着埋白色一件頭泳衣,內容和甫士都抄到十足十,衛詩雅在IG分享時,特登將兩條片拼埋一齊,十分搞笑。

雖然衛詩雅着泳衣派福利,但有網民就唔收貨:「太多布」、「我送啲三點式畀你,唔好咁孤寒。」、「唔夠性感」。衛詩雅接受《蘋果》電話訪問表示:「點解唔着三點式?費事嚇人啦,而家一件頭都嚇親人,我驚三點式嚇到佢哋食唔落飯就唔好。你知我身材又唔好,我又驚,所以着一件頭。」

至於照抄吳千語和關智斌的短片,衛詩雅說:「佢哋呢條片拍得好靚,所以搵咗呢條片嚟拍,拉埋家樂落水,等佢可以分擔注意力,我冇咁尷尬,睇完大家開心,我哋又開心。」問到唔怕跟千語比較?她說:「千語又靚又瘦。」

衛詩雅短片照抄吳千語,搵埋陳家樂幫手。(網上短片截圖)


衛詩雅特登着白色一件頭,唔怕同吳千語比較。(網上短片截圖)


(網上短片截圖)


笑容和甫士都一樣。(網上短片截圖)


衛詩雅兌現承諾着泳衣派福利。(網上短片截圖)


陳家樂都露肉上陣。(網上短片截圖)


網民嫌太多布。(網上短片截圖)


兩條片拼埋一齊好搞笑。(網上短片截圖)


(網上短片截圖)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!