掃呢頁CODE去手機

2020年10月7日 星期三

【面色蒼白相健康惹揣測】68歲吳孟達三高加糖尿嚴控飲食 超市入貨健步如飛 #吳孟達

健康惹揣測同吳孟達喺《新烏龍院》合作過嘅釋小龍,日前Post出同達哥過中秋嘅合照,立即喚起網民舊時睇《新烏龍院》嘅回憶,同時感嘆:「小龍大個仔喇,老夫 ...






健康惹揣測

同吳孟達喺《新烏龍院》合作過嘅釋小龍,日前Post出同達哥過中秋嘅合照,立即喚起網民舊時睇《新烏龍院》嘅回憶,同時感嘆:「小龍大個仔喇,老夫子亦都老喇。」唔只老,相中達哥塊面瘦晒,面色亦顯蒼白,曾因心臟衰竭入ICU執返條命嘅佢,不禁令人擔心現時身體狀況。

釋小龍Post出同達哥過中秋嘅合照,但達哥面色顯蒼白,令人擔心他身體情況。

單拖超市入貨

一張瘦相,即時引起外界關心達哥健康狀況!不過早排本刊就發現68歲嘅達哥單拖去超市入貨,當時標誌性肚腩仔歸咗位,雖然對比昔日,依家嘅身形確係清減咗,但佢推住架購物車左穿右插健步如飛,身體應該無乜大礙。

本刊早前見達哥超市購物,行得走得似乎沒甚大礙。

曾心臟衰竭兼有糖尿

至於達哥面色係咪好似張合照咁又瘦又蒼白,戴咗口罩睇唔到,但係佢2014年曾因為心臟衰竭入過ICU,甚至數度傳出烏龍死訊,之後捱足一年暴瘦30磅,身形足足細咗幾個碼。話晒死過翻生,身體呢家嘢宜慢慢調理,急唔嚟。

何況,佢近年又有糖尿病!佢曾向本刊透露:「我有糖尿病,年幾兩年了,依家主要靠西藥控制住。控制得幾好,去到呢個年紀,三高應該有嘅都將會有,唔應該有的都有,自己小心啲囉!」

嚴控飲食

本刊曾見佢下午茶都係食下粥清清淡淡就算,唔敢油膩。「食嘢七成飽,澱粉盡量少食,幾乎夜晚都唔食飯」係佢依家嘅養生規矩,唔似得以前大魚大肉又煙又酒相當放縱。達哥話:「依家生活都係咁啦,求其平平靜靜。乜嘢都食過,樣樣都荒唐過,依家乖乖地。知善而後得定,知道唔啱、知道條路不對,就願意定性,定而後能靜,靜而後能安,希望食碗安樂茶飯,冇嘢要求。」

入過ICU,達哥飲食變得清淡,相中的他只是吃粥。

近年又有糖尿病,達哥唯有飲coke light。

過往荒唐度日

除咗飲食放縱,達哥曾向本刊坦白,年輕時有唔少壞習慣,可謂「嫖賭飲蕩」樣樣齊:「早喺七八、七九年,我同鄭少秋嘅《楚留香》,嚴格嚟講我係第二男主角,喺星馬尤其台灣好受歡迎,同而家周杰倫無分別,但亦因為咁自己膨脹咗,以為自己好叻好巴閉,登台拍電影,結果嫖賭飲蕩咩都齊。」

身體欠佳拒星仔邀拍戲

年紀大,唔再荒唐度日,健康亦不復當年勇,莫講話壞習慣,達哥話想搞笑都要問過個心,唔可以太激動,所以早幾年有戲搵佢拍都唔做,更因此錯過咗觀眾期待以久嘅佢同周星馳再度合作。「《美人魚》佢有搵我拍,但嗰時身體唔好,拒絕咗。費事,演咗對唔住自己,更對唔住觀眾,觀眾唔係想睇你有氣無力嘅表演,真係需要好大energy。如果我當年做到《美人魚》,我可能有個想法,『星仔我唔收錢得唔得呀?分紅得唔得呀?甚至我夾二百三百五百萬,你肯就得!』我知道實賺,但估唔到賺得咁緊要,三十幾億呀大佬,我諗住十億都唔得了,十億分返出嚟都幾好喎。」錯過咗聚首嘅機會,達哥表示同星仔而家嘅關係,「感覺好似有啲老死不相往來」。

返大陸賺人仔

Anyway,達哥身體狀況應該ok,所以佢最近已經返咗大陸拍電影、拍廣告,本刊致電亦都聯絡唔到佢喇。但記得佢早前現身公開講過,話受武漢肺炎疫情影響,大陸嘅工作推遲咗半年以上,留喺香港唯有做下公園阿伯,散散步曬曬太陽,有需要就為屋企上糧順便行下街,最緊要保持身體健康。

----------------------------

《噴火30年壹驚艷 性感女星典藏集》特刊現已出版,各大書報攤及便利店有售,每本港幣九十八元正。

當年鏡頭下的李嘉欣、黎姿、朱茵、舒淇、邱淑貞等三十位經典港姐、性感女星,一一復刻,艷壓全港。

了解更多

----------------------------

守住新聞自由 和你撐壹週刊計劃 每月港幣$300起

按此了解更多

-----------------------------

英國移民、升學、就業、買樓生活資訊!

立即加入「走佬去英國 - BNO 5+1 移民資訊研究所


鍾意就快D Share啦!