掃呢頁CODE去手機

2020年10月7日 星期三

張敬軒:【自泰國捐精後】軒仔盤點撞樣藝人:周街都見到自己 #張敬軒 #軒仔

畀你玩晒啦.....歌手張敬軒日前玩變臉App,「變肥」後竟然同肥媽撞樣,隨即引起熱議。其實張敬軒以往都曾與唔少人撞樣,呢日佢就喺社交網盤點同佢似樣嘅 ...




畀你玩晒啦.....


歌手張敬軒日前玩變臉App,「變肥」後竟然同肥媽撞樣,隨即引起熱議。其實張敬軒以往都曾與唔少人撞樣,呢日佢就喺社交網盤點同佢似樣嘅藝人名人,當中包括倪晨曦、張彥博、呂熙、台灣女星宋芸樺、英國女星愛瑪沃森(Emma Watson)、來自南非嘅騎師麥偉利,以及「新鮮出爐」嘅肥媽等,就連Emoji都可以撞樣,認真誇張!


佢留言笑指:「講起撞樣呢單嘢其實我好攰,自從泰國捐精之後,我好似周街都會見到我自己,你明唔明自己會喺街度撞到自己嗰種驚法,我就嚟撞樣撞到上月球㗎喇我。究竟我仲要似幾多人?撞樣界巨頭,睇完個po我覺得自己有面盲症。」而同佢撞樣、現正懷孕嘅倪晨曦則笑稱:「現在有點擔心我的bb會不會和你撞樣。」


----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!