掃呢頁CODE去手機

2020年10月7日 星期三

鍾采羲:「晶女郎」鍾采羲臨門撻Q 待嫁變分手 #鍾采羲

咁都結唔成婚!32歲的前「晶女郎」鍾采羲(Iris)的婚紗晚裝今年5月曝光,盛傳年底與圈外男友拉埋天窗,當時她指是美麗誤會,但承認與男友感情穩定,今日 ...




咁都結唔成婚!


32歲的前「晶女郎」鍾采羲(Iris)的婚紗晚裝今年5月曝光,盛傳年底與圈外男友拉埋天窗,當時她指是美麗誤會,但承認與男友感情穩定,今日發現她8月申請的擬結婚通知書,通知書上寫着其原名鍾永慧,未婚夫叫張顯琛(Adrian),現年34歲,二人都未有報上職業。Iris被追問結婚一事,卻驚爆與未婚夫已分手,她說:「依家分開咗,唔會回應咁多。」她透露申請註冊結婚是早前的事,如今婚禮已取消成過去,並多謝大家關心。


Iris的未婚夫是其舊同學,雙方拍拖一年多,分手因性格不合,她再接受訪問時說:「自己唔適合拍拖,我哋又唔細,應該係結婚為目標,但係大家唔夾。(結婚問題?)唔關結婚事,我都唔想結婚住,所以唔可惜,相士話我遲婚,要35、6歲。」她覺得拍拖很浪費時間,並說:「自己做唔到嘢,又影響心情,自己都未掂仲要顧另一半,搞唔掂,本身我係問題少女啦,又比較情緒化,需要人照顧同幫忙,依家唔知係咪年紀大,發覺𡃁仔唔係幾啱我,除非搵到個成熟男幫我分擔,感情嘢都係順其自然。」


飽受情傷的她更受家人和健康的打擊,早前接受「通波仔」手術的50歲鍾媽媽,再被發現同一位置出現血管栓塞,要打薄血針救命,情況危急,令她極為擔憂,禍不單行,她驗身發現也患家族遺傳高血脂疾病,醫生診斷她好大機會到了媽咪的年紀時要通波仔,自認為食的她要戒掉所有高膽固醇的食物,雖然醫生建議食藥,但她抗拒,寧願控制飲食,她說:「媽媽身體係最緊要,我會注重健康,其他嘢都好小事。」


場地:Floom Floom
----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!