掃呢頁CODE去手機

2020年10月7日 星期三

E Cup超蓮丨鍾采羲8月入紙登記結婚 臨門一腳撻Q分手 #何超蓮 #鍾采羲

32歲「ECup超蓮」鍾采羲(Iris)今年8月入紙登記結婚,未婚夫是拍拖1年多的舊同學張顯琛,怎知臨門一腳婚事撻Q,婚禮取消。以為結唔成婚大受打擊, ...






32歲「E Cup超蓮」鍾采羲(Iris)今年8月入紙登記結婚,未婚夫是拍拖1年多的舊同學張顯琛,怎知臨門一腳婚事撻Q,婚禮取消。以為結唔成婚大受打擊,但Iris接受《蘋果》電話訪問,語調輕鬆說:「唔會好可惜,冇乜嘢啫。」

問是否發現舊愛偷食才分手?她否認:「唔係,性格不合,仲係好朋友。」她指兩人因嗌交分手,「好難講為乜事喎,情侶之間嘅事,不過我哋都係分分合合,復合?唔知呢!」她指沒有訂酒席,現在唔會結婚,當日入紙是一時衝動,問到分手是否都是一時衝動?她說:「唉,我唔知呀,感情嘅嘢,我都唔想攞感情做新聞,好肉酸呀。」

臨門一腳婚事撻Q是否好傷心?她語調輕鬆說:「又唔係喎,雖然有唔開心,但過咗,多謝你哋關心。」問拍拖幾耐?會否好可惜?她說:「冇乜嘢啫,可能我一直都癲癲哋,思想新潮啲。」她強調不想多講感情,以免影響將來。問是否有新歡出現?她說:「冇冇冇,我都想自己嫁得出,不過暫時都係寄情工作,舊年喺銅鑼灣開咗美容院,但咁啱又遇到武肺,而家專心工作,搞好舖頭先,感情下一步,第時結婚會通知大家,我比較思想前衛,可能想生仔時突然結婚。」

鍾采羲8月入紙登記結婚,但現在已跟未婚夫分手。(網上圖片)


鍾采羲指兩人因性格不合分手。(網上圖片)


鍾采羲有「翻版超蓮」之稱。(網上圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!