掃呢頁CODE去手機

2020年10月7日 星期三

姚子羚:黎耀祥朱敏瀚爭做拳王 姚子羚變身「最瘀」女神 #女神 #姚子羚 #朱敏瀚 #黎耀祥

女神搞到隻腳瘀晒!無綫新劇《拳王》將於十月中開拍,演員包括黎耀祥、姚子羚、朱敏瀚、蔡潔、黃子恆及張振朗等,由於疫情關係,劇組日前已秘密進行造型活動,多 ...




女神搞到隻腳瘀晒!


無綫新劇《拳王》將於十月中開拍,演員包括黎耀祥、姚子羚、朱敏瀚、蔡潔、黃子恆及張振朗等,由於疫情關係,劇組日前已秘密進行造型活動,多位要角都飾演拳手,黎耀祥、姚子羚、張振朗、黃子恆等更打到飛起,雖然他們之前拍過不少打戲,可謂經驗十足,但泰拳就很少接觸,故趁有時間,都找師傅上堂練習,惡補一番。


子羚與黃子恆現時忙於為邵氏劇集《飛虎之壯志英雄》埋尾,但仍抽空練習。子羚到拳館跟冼林沃師傅「補鐘」,更練到腳背瘀了一大片,相當誇張,她說:「其實練拳時冇瘀,係練完之後我要試沙包,點知我揀咗個勁硬嘅,踢一腳即刻腫咗,師傅即刻幫我推散佢(瘀血),所以散開瘀咗一大撻,依家仲瘀緊,我不嬲都係豆腐肉嚟!」


由於打拳要有足夠體力及氣力,女神子羚話要做番「跑友」練氣:「泰拳好多唔同走位,講節奏,打一陣已經好CHUR!」為了配合角色,她還要剪短頭髮,由於現時拍緊另一套劇,要連戲,所以造型當日要戴上假髮示人。


之前於劇集《反黑路人甲》中做打手的朱敏瀚今次都要打拳,他謂:「我有練過幾次拳,今次比上次打得仲多,主要都係同振朗打,有一場要同佢打擂台,我哋喺未開劇時已經搵健身同拳擊教練練習,所以好期待。」


而子恆坦言仍未有時間操練:「今次係做拳手,理論上比《機場特警》操得仲甘,之前有時間我都有去運動場跑步練拳、練氣。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!