掃呢頁CODE去手機

2020年10月4日 星期日

何雁詩:鄭俊弘過大禮!何雁詩爆阿爸勁滿意 蔡思貝感動到喊 #何雁詩 #蔡思貝 #鄭俊弘

鄭俊弘同何雁詩今日舉行過大禮儀式!歌手何雁詩將於11月7日和鄭俊弘(Fred)在港簽字結婚及擺酒,今日準新郎聯同何雁詩的好姊妹陳瀅、蔡思貝、賴慰玲等人 ...




鄭俊弘同何雁詩今日舉行過大禮儀式!


歌手何雁詩將於11月7日和鄭俊弘(Fred)在港簽字結婚及擺酒,今日準新郎聯同何雁詩的好姊妹陳瀅、蔡思貝、賴慰玲等人到女家過大禮。陳瀅於限時動態中開心分享喜悅,見女家牆身貼有大「囍」字、吊燈又掛上寫有一對新人名字的喜慶裝飾,而何雁詩及Fred均盛裝上陣,與眾人High爆拋高喜餅!


何雁詩接受訪問時表示:「過大禮過程成兩個鐘,都好開心呀,雖然我同Fred較西化,但阿爸、阿媽係好傳統嘅人,所以做足儀式,仲請埋大妗姐嚟講恭喜說話。」她說收到Fred所送的鮑魚、花膠、冬菇等海味外,還有椰子、嫁女餅、金豬鏈及龍鳳鈪,她又爆:「阿爸好滿意Fred啲禮物,仲話養咗我咁多年,終於有咁多禮物收!(你有冇開心到喊?)我冇,但蔡思貝就感動到喊,我都祝佢快啲結婚。班姊妹玩得好開心,佢哋不停搶嫁女餅,祝我連生貴子。(Fred使咗幾多錢?)我唔知呀,我都想知,只見佢簽支票咋。」


問到婚宴愈來愈近,心情可愈來愈緊張?她說:「都開始緊張,因為疫情關係,我同Fred有好多嘢要傾,要set定Plan A同Plan B!(可心急生BB?)順其自然,我同Fred都鍾意小朋友。」


----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!