掃呢頁CODE去手機

2020年11月2日 星期一

亞姐2020:亞姐:蘇永康脹爆擔心患癌「我個仔得3歲」 #亞姐 #亞洲小姐 #蘇永康

蘇永康脹爆現身。亞姐表演嘉賓之一的蘇永康,脹爆現身,他指今次來做嘉賓,是因為要還人情債:「因為ATV開台嘅時候,我本身嚟做嘉賓,點知病得好犀利,食咗2 ...




蘇永康脹爆現身。


亞姐表演嘉賓之一的蘇永康,脹爆現身,他指今次來做嘉賓,是因為要還人情債:「因為ATV開台嘅時候,我本身嚟做嘉賓,點知病得好犀利,食咗21日類固醇,食到醫生都唔畀我食,把聲都壞埋,所以,今晚嚟還番,有始有終。」


蘇永康對上一次公開露面是5月份,問他是否少出活動所以肥咗?他謂:「脹係正常,依家都縮番,減咗八、九磅,會繼續減,身體好好,肥都唔緊要,但唔好長(期)肥,要做番多啲運動,都做咗全面身體查,結果非常之好,無三高,因為我屋企人都有患癌,媽咪患直腸癌,爸爸就胰臟癌,所以要Check得密啲,我個仔得3歲。」


提到好友錢國偉離世,蘇永康指曾跟錢國偉遺孀陳宛蔚通電話,喪禮有演藝人協會協助,亦令他安心不少,他亦會將花圈錢折現帛金,問到錢國偉太太會否有經濟問題?蘇永康說:「有冇(問題)都好,都會幫手,睇住佢哋結婚生仔,大家係好兄弟,梗係要幫手。」


許志安出歌?


蘇永康還指上星期與許志安等,以錢國偉名義到西環派了二百盒齋菜,此事,亦有告知陳宛蔚:「佢仲同我講,佢哋兩公婆都食咗好耐齋。」有傳許志安將出新歌重新出發,蘇永康指自己未有聽聞:「我哋前晚先同張衞健一齊食飯,都冇提到,我哋當晚嘅話題都離唔開Wilson。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!