掃呢頁CODE去手機

2020年11月2日 星期一

仙樂都:【28歲先知真相】仙樂都婚前爆坎坷身世 #仙樂都

終於解開咗呢個多年嚟嘅心結。藝人仙樂都(吳堯堯)日前與男友梁國鋒入紙排期註冊,將於11月中簽字結婚,因仙樂都身形脹了一圈明顯升Cup,即傳出雙喜臨門的 ...




終於解開咗呢個多年嚟嘅心結。


藝人仙樂都(吳堯堯)日前與男友梁國鋒入紙排期註冊,將於11月中簽字結婚,因仙樂都身形脹了一圈明顯升Cup,即傳出雙喜臨門的消息。而日前見她獨自現身淺水灣行商場,身穿連身裙加牛仔褸的她腹部微隆,挑選初生BB衫時更雙眼發光,期間又用眼神撩身邊的小朋友玩,種種行為滲出陣陣母愛味!


結婚在即的仙樂都於單親家庭長大,自爆小時候曾誤會被母親遺棄:「到28歲我先知道真相,當年父母好恩愛,泰籍媽咪喺香港生咗我冇耐,就因為過期居留被遞解出境,之後冇辦法再申請嚟香港,爸爸有去搵過媽咪,當時搭完飛機仲要坐兩日車先到媽咪住嘅地方,媽咪屋企種糯米,好偏遠,一個男人帶住個女,又要搵食,都唔可以成日飛過去,知道媽咪為勢所逼,冇遺棄過我。」


她亦透露亡父一直沒有再娶,對媽媽一往情深:「我媽咪係大好人,佢上一段婚姻生咗4個仔女,我同4個同母異父嘅兄姊都OK,媽咪上年離世,哥哥姐姐留咗啲田畀我,所以我可能遲啲都返泰國住。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!