掃呢頁CODE去手機

2020年11月2日 星期一

鍾嘉欣:每朝刷牙讚自己 鍾嘉欣用仔女笑聲做鬧鐘 #鍾嘉欣

有Vlog睇喇!藝人鍾嘉欣最近積極經營影片頻道,早前佢就趁到酒店Staycation時特意拍片,分享「女神私生活」。雖然佢現時與仔女分隔兩地,但生活仍 ...




有Vlog睇喇!


藝人鍾嘉欣最近積極經營影片頻道,早前佢就趁到酒店Staycation時特意拍片,分享「女神私生活」。雖然佢現時與仔女分隔兩地,但生活仍然離不開兩個小朋友,不但用咗仔女嘅笑聲作為鬧鐘鈴聲以解相思之苦,一起床更立即與仔女視像通話,認真係廿四孝媽媽!


而向來係開心果嘅佢,原來每朝刷牙時都會對鏡不停讚美自己,難怪充滿正能量。


此外,佢又大晒仔女近照,並發文答謝身在加拿大嘅奶奶幫忙照顧家人:「在這段我回港拍戲的日子,我衷心感謝奶奶日日夜夜地為我照顧我的兩個寶貝兒女、她的兩個寶貝孫兒!奶奶多謝您,我愛您!當然也要多謝我的老爺,和我最愛的老公!」


今日鍾嘉欣又晒出與馬浚偉合照,又自嘲二人不和,對方去探班之餘,更加等埋佢收工:「都話咗我和啊哥馬仔不和㗎啦,佢今日不單止走到我拍戲現場找我晦氣之餘,仲等我收工,捉走我......去食飯,仲要逼我畀佢請!由此可見,不和傳聞是真的......Oh and yes, 仲要逼我同佢影selfie!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!