掃呢頁CODE去手機

2020年11月2日 星期一

汪明荃:1億豪宅最大用途?汪明荃鋪海量靚衫曬太陽 #汪明荃

屋企大係唔同啲!藝人汪明荃(Liza)一向緊貼潮流,除咗自創「汪阿Tag」,衣着品味亦非常出眾,經常令人眼前一亮。呢日佢趁天氣晴朗,拎出海量衣服喺花園 ...




屋企大係唔同啲!


藝人汪明荃(Liza)一向緊貼潮流,除咗自創「汪阿Tag」,衣着品味亦非常出眾,經常令人眼前一亮。呢日佢趁天氣晴朗,拎出海量衣服喺花園曬衫,目測至少逾200件,擺滿幾張長枱、衣架及地下。Liza與老公羅家英家住市值近1億的西貢3層高豪宅獨立屋,有逾千呎嘅超大私人花園,可飽覽一望無際嘅海景。Liza回想起兒時回憶:「這個習慣由細個嗰陣已開始,當年住喺北角清華街,一座四層樓嘅舊式樓宇,地下係車房租出做一間小士多店,仲有頂層一個大天台,我家住3樓,仲有一個騎樓。每年放暑假,媽咪都要我同家姐細佬負責將家中各人的冬天衫、棉胎等搬上天台去曬太陽,係一個好大嘅工程,仲要連續曬2日,確保所有衣物都清潔、殺菌、冇蛀壞、冇發霉⋯⋯咁做啲衫就可以着耐啲襟啲。仲記得曬衫嗰陣我會擔櫈仔坐定定睇公仔書、武俠小說,因為我要守住/睇住啲衫、驚畀人偷咗呀!……童年的快樂時光。」


由於場面壯觀,連胡蓓蔚(豹嫂)都留言大讚:「啲衫會唔會靚得滯?」Liza回應:「對住成堆衫,我諗緊究竟用咗幾多錢同埋心機,為咗演出好,可以去到幾盡?值得嗎?」豹嫂即附和話當然值得,又稱:「阿姐你直情係我嘅偶像,有好多fans話我似你。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!