掃呢頁CODE去手機

2020年11月2日 星期一

呂珊親揭四大傳聞真偽 拆解99磅皮包骨要着兩條褲之謎 #呂珊

呂珊的真人好瘦,不笑的樣子有點惡、有點苦!56歲的她仍獨身,她說自己心中富裕,而現實生活的她很富有,傳聞她是隱世小富婆,高峯期擁有5層樓,訪問這天,她 ...






呂珊的真人好瘦,不笑的樣子有點惡、有點苦!56歲的她仍獨身,她說自己心中富裕,而現實生活的她很富有,傳聞她是隱世小富婆,高峯期擁有5層樓,訪問這天,她手上戴的是極罕「玫瑰金撈」。

4歲入行做童星的呂珊,在娛樂圈打滾了52年,唱過夜總會和酒廊,拍過電視和電影,一份工做足半世紀仍未厭倦,近大半年受武漢肺炎影響,行內好多人冇工開,呂珊在YouTube開Channel做「友星有聲」網上騷,今年12月更將初試啼聲做粵劇舞台劇《共和三夢》,與李居明、龍貫天合作。「做親呢行,我覺得一入侯門深似海,冇厭倦,只會越嚟越鍾意,雖然由細接觸呢個圈,但唔同經歷,年紀唔同,感覺已經唔同。始終有樣嘢我覺得幾得意,每日返工唱歌接觸都係大人,我幾乎冇細路仔朋友,所以養成一樣嘢,比較老積。」呂珊說。

當年是世叔伯呂奇帶她入行,很多事都順理成章,呂珊回憶道:「其實細路仔誤打誤撞,點諗到過咗一段時間,慢慢踏上軌道,直到我差唔多30歲,曾經諗過人人都有志願,呢個職業係咪我以後職業呢?我都有問自己,似乎係喎,如果唔做,轉行做乜呢?我諗冇邊個行業,比呢個行業更加適合我。因為好熱鬧,又見到好多嘢,當中梗有好有唔好,唔係樣樣都好如意,譬如你想做呢個工作,未必做得到,亦未必做得好,梗有瑕疵,可能你覺得我化,但應該嘅,冇得食古不化,呢行好多人好努力,有機會發揮同演出已經好幸福。」

由童星做到資深藝人,呂珊貢獻了一生青春,在《陀槍師姐II》扮演被丈夫毒打的蔣秀蘭、於《皆大歡喜》飾演毒婦火辣辣、《西關大少》的李德蓉、《耀舞長安》中飾演慈母,演來入木三分,角色都令觀眾留下深刻印象,雖然從未做過女主角,但呂珊很豁達:「無論大小我都希望再進步,我完全冇唔開心,入咗TVB更加學到更多嘢,除咗學習群體工作重要性,拍過好多唔同類型劇集,去過好多地方,夥拍好多拍檔,喺人生上學到好多嘢,得着好大。」拍電視劇時間長,外表瘦弱的她,試過拍外景時狂流鼻血:「call咗護衞員,因為流到唔停,準備送我去睇醫生,後來冇事,同事好好,好關心我。」

入行半世紀,呂珊有四個傳聞,現由當事人親自解說。

傳聞一:曾患厭食症,食餸只啜汁,當年拍《潮拜武當》時,有服裝間同事發現她皮包骨,要着兩條褲,瘦到只剩80多磅。

呂珊:「黐線,梗唔係,減肥係20幾歲時,嗰時狂食薯片,又食好多飯。而家我冇特別減,不過好多時因為唱歌唔可以亂食嘢,首先油炸嘢唔食得,凍嘢唔飲得,甜又惹痰唔得。我而家都皮包骨,冇乜特別。點解着兩條褲?其實咁嘅,首先我皮膚敏感好犀利,好容易成身出疹或風癩,着古裝太多嘢刮身,同埋外景唔方便搵地方換衫,所以着多一套緊身衫。人哋睇表面一知半解,成日覺得我好怪,其實不值一晒。」呂珊指現在體重有45kg(99磅),最瘦時期得95磅左右。

傳聞二:曾大量脫髮,要戴假髮。

呂珊:「唉!嗰時因為拍嘢,同埋用嗰隻染髮、大量噴髮膠,焗住好多個鐘,冇得返屋企沖涼,頭都冇得洗,幾樣加埋,我唔知邊樣係元兇,搞吓搞吓咪甩髮,嗰時有頭皮問題,所以用假髮,長期係咁,頭皮唔會健康,所以要成日戴帽,唔可以喺休息時再整個頭,幾個鐘都唔畀佢唞,頭髮真係會甩晒,好無奈,而家冇甩髮啦,好轉好多。」

傳聞三:跟環星老闆張國林傳緋聞多年,對方始終一直沒給她名份,亦不想公開這段關係,令她鬱鬱不歡。

呂珊:冇話唔畀名份,冇話鬱鬱不歡,全部構思出嚟,完全唔係我講,始於合作咗十幾年,又係經理人,又係唱片公司老闆,成日一齊工作,老朋友,唔知點解俾人煲。而家有冇拍拖?我「拍親拖」都十幾個男人,全部一齊食飯飲酒。冇乜刻唔刻意拍拖,除咗20幾歲拍拖之外,有時啱傾咪多啲一齊,我對婚姻冇期望過,一啲都唔孤獨,好多朋友。

傳聞四:賺埋好多,高峯期手持五層樓。

呂珊:冇,嘩,有就真係發達啦。我冇乜投資心得,我冇金股外滙,唔識睇住個市,又冇時間,所以唔敢貿然投資,啲錢係有血有淚。都係買樓,實物好啲,但都係自己住、屋企人住,唔係要嚟炒賣,所以飛唔起,冇話平買貴賣。幾多層?屋企人咁多咪咁多,唔係乜豪宅、一間八九千萬,一般啫,中上家庭。

撰文:余燕儀

攝影:沈健程

攝錄:廖達燊

場地:SKYE Rooftop Bar and Restaurant

一份工做足半世紀,呂珊仍未厭倦。(蘋果日報)


呂珊有「靚聲歌后」之稱,2010年曾舉行紅館演唱會。(蘋果日報)


由童星做到資深藝人,呂珊貢獻了一生青春。(蘋果日報)


56歲的她仍獨身,她說自己心中富裕。(蘋果日報)


當年是世叔伯呂奇帶她入行,有人還誤以為呂奇是她的爸爸。(受訪者提供圖片)


呂珊說自己童年時沒細路仔朋友,合作的都是前輩如肥姐、譚炳文、李香琴。(受訪者提供圖片)


4歲已入行的呂珊,曾跟薛家燕合作。(受訪者提供圖片)


呂珊拍《潮拜武當》時被傳患上厭食症,因為太瘦要穿兩條褲撐起戲服。(劇照)


呂珊曾跟張國林(中)傳緋聞。(受訪者提供圖片)


呂珊後生時都好索。(網上圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新:iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!