掃呢頁CODE去手機

2020年11月19日 星期四

有淚有汗丨雨僑為囡囡搞百日宴 撰長文講新手媽咪辛酸 #羽翹 #雨僑

雨僑今年8月剖腹誕下女兒羅約彌(Harper),今日她和老公羅力威為囡囡在酒店慶祝百日宴。影相之餘,愛分享感受的雨僑,亦在IG寫下成為媽媽這3個月以來 ...






雨僑今年8月剖腹誕下女兒羅約彌(Harper),今日她和老公羅力威為囡囡在酒店慶祝百日宴。影相之餘,愛分享感受的雨僑,亦在IG寫下成為媽媽這3個月以來的感受和點滴。當中的經歷有苦有樂,有淚有汗,獲得不少新手媽咪的共鳴。

雨僑很早已計劃親力親為照顧初生女兒,由於沒有聘請傭人或陪月幫手,即使坐月亦要全天候照顧囡囡。雖然身心累透,但雨僑最心痛反而是見到囡囡有肚風飲唔到奶喊足3個鐘。「100日佢喊得多,我喊得仲多,由每分每秒都唔知佢喊乜,總之就日喊夜喊,1日嘔濕10幾套衫,鍾意就3日唔屙屎,到知道佢有肚風呀搓肚仔呀,人生目標短到淨係想你捱過一餐奶,唔好3個鐘頭全喊,見到你成條鱔咁fing嚟fing去,個肚一定好痛真係好陰功。」

照顧初生BB不但令雨僑出現媽媽手,甚至媽媽背媽媽膊媽媽全身。但她就感恩在自己的照顧下,囡囡由初生時的細細粒變成現在的肥肥白白。「到而家基本上係我幻想中嘅BB食玩瞓,真係萬水千山,為咗唔好嘈醒對方,總之諗得出嘅都試過晒,包括一個瞓一個匿喺廚房抱住,因為廚房最遠,最長試過14、5個鐘無離開過我心口,條頸同對手睇完醫師馬上又痛返,無數個夜晚抱住佢望住個天由黑變光,嗰種感覺真係難以形容,但係相信好多媽媽同我一樣,會覺得自己湊係值得,同埋就算有人幫嘅媽咪都唔會舒服太多,可以抱就抱因為佢大個就唔使你抱,望住佢初生細細粒到肥肥白白識笑,真係覺得好幸福。」

雨僑和老公羅力威今日為囡囡慶祝百日宴。(IG圖片)


雨僑撰長文道出這100天做新手媽媽的辛酸,但亦感恩自己一手一腳湊大囡囡。(IG圖片)


(IG圖片)


雨僑最開心是見到BB由細細粒變成肥肥白白模樣。(IG圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!