掃呢頁CODE去手機

2020年11月19日 星期四

謝可逸新歡丨Jathy千字文絕地反擊 爆前夫跟「戴夢X」有曖昧 #謝可逸

有份演出劇集《使徒行者3》的大台奀星謝可逸,日前被《蘋果》踢爆他背歌手女友謝文欣暗撻曾兩度離婚的醫美集團CEO方潔盈(Jathy),有指女方已經懷孕。 ...






有份演出劇集《使徒行者3》的大台奀星謝可逸,日前被《蘋果》踢爆他背歌手女友謝文欣暗撻曾兩度離婚的醫美集團CEO方潔盈(Jathy),有指女方已經懷孕。他們的感情關係複雜,Jathy每次離婚都爭得子女撫養權兼向前夫索贍養費,所以失婚都生活富貴,事件開始發酵,網民熱烈討論,沉默了兩日的Jathy今早在FB發火反擊,她用千字文數臭前夫T先生,聲稱一齊時曾被家暴,同時也半開名拉女藝人「戴夢X」落水,力斥她與前夫有曖昧關係,不過貼文不夠1小時,Jathy又改以「戴XX」揞名爆。翻看其醫美中心過去活動舊照,戴夢夢曾現身撐場。

Jathy的FB過去一直不公開,但今早忽然貼出一個「地球post」任人睇,這是一封給前夫T先生的公開信,指自己懷孕4個月時,有人將熱湯倒在她的身上,發洩情緒,「我當時大住肚,可以點樣?只可以默默啞忍。」她又鬧爆前夫未盡過做父親責任:「生完個女,我最唔開心嘅係,你每逢假日周末都話唔想陪佢,淨係想同我一齊二人世界,你有冇諗過作為媽咪,要次次假日出門口,放低個女,等佢自己喺屋企喊,交畀工人湊,我係有幾心痛,幾難受。你一定唔會知嗰種感受,因為你冇良心,呢幾年,連個女一眼都無望過。」

最爆是Jathy暗指跟T先生離婚前,男方先出軌:「同你離婚前,我對你嘅所作所為忍無可忍,因為你當時同『戴夢X』曖昧,喺WhatsApp講晒『I love you』、『Don’t leave me』,又畀我發現,見戴小姐病,送藥送到上人哋何文田屋企,當時我決心唔想再同你一齊,搵屋搬咗去中環,同你分居,後期先識咗第二任先生,知道同你都冇可能,所以同你離婚,其實你知唔知點解我當時會同佢一齊?係因為人哋終於肯同我同個女星期日『家庭樂』呀,而你呢?我只係想一家人齊齊整整出街,我有同你先分居,後離婚。我幾時有畀綠帽你戴?」

對於Jathy點名斥「戴夢X」介入婚姻,矛頭疑直指戴夢夢,Jathy與首任醫生老公湯愷廸2015年離婚,同年戴夢夢已跟太極樂隊鼓手朱翰博(Ricky)拍拖,戴夢夢今日短訊回覆《蘋果》否認一切:「嘩,呢件事點解會發酵到我身上,我必須澄清從冇介入過湯醫生同方小姐婚姻,湯醫生只係我全家嘅家庭醫生,我哋僅係醫生同病人關係,我冇八卦過人哋家事,希望有人唔好拉我落水,我對佢哋家事完全冇嘢回應。」Jathy首任醫生老公湯愷廸今日也短訊回覆《蘋果》:「就網上不實的發文,不會作出回應,希望方小姐不要再利用家人宣傳。對於所有誹謗言論會保留法律追究權利,事件已交由律師處理。」

醫美CEO Jathy被爆搭上大台奀星謝可逸。


Jathy(左三)和前夫湯醫生(左四)及戴夢夢(紅圈)曾一同出席活動。


Jathy撰千字文數臭前夫。(FB截圖)


Jathy今日先揞名爆「戴夢X」跟前夫有曖昧關係。(FB截圖)


Jathy其後改文斥「戴XX」介入婚姻。(FB截圖)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!