掃呢頁CODE去手機

2020年11月19日 星期四

佛系相處丨莫可欣認與方中信多拗撬:希望來世大家唔好再做夫妻 #方中信 #莫可欣

現年51歲的前港姐冠軍莫可欣,在2008年與方中信結婚,婚後生了囡囡符迦晴。雖然莫可欣令方中信從浪子變成好老公兼廿四孝爸爸,不過依然有不少人「睇唔過眼 ...






現年51歲的前港姐冠軍莫可欣,在2008年與方中信結婚,婚後生了囡囡符迦晴。雖然莫可欣令方中信從浪子變成好老公兼廿四孝爸爸,不過依然有不少人「睇唔過眼」,認為她的外貌配不上對方,但她一於懶理,繼續專心相夫教女,而方中信亦多次為老婆護航,讚老婆的大方與包容,以及對他的了解程度,是他最為欣賞的地方。今日莫可欣為好友林穎嫺的YouTube頻道擔任嘉賓,提到夫妻相處之道,她說:「當年離開TVB之後,我哋已經一齊,到而家有20幾年,呢樣嘢真係keep,我哋都唔係日日風和日麗,好多拗撬。」

莫可欣續說:「兩個人一齊咁耐,實有啲嘢係唔啱傾,尤其係我哋喺工作方面係咁唔同,大家嘅步伐都好唔同,如果要維繫,真係大家都要遷就,通常都係佢鬧交,我唔係好鍾意同人鬧交,最多都係黑面,但係都會去到一個點係覺得好辛苦。之後同佢講佛偈,用佛經去解釋呢樣嘢,其實我哋而家嘅夫妻緣,可能係前世有啲嘢未還到畀大家,所以咪今世還番畀大家,所以不如今世大家對大家好啲,還晒啲債,希望來世大家唔好再做夫妻,咪唔使還債,可以做返普通朋友。」

言談間莫可欣亦提到當年選美的經歷,她表示當年給5年時間在娛樂圈工作:「嗰陣試過拍戲,最記得《真情》,係多人睇,不過我覺得自己啲戲好渣,一啲都唔識做戲,本身冇呢樣才能,唔夠放,代入唔到角色,變咗入唔到戲,之後做咗幾年《K-100》主持,係一個好好嘅經驗,試過有人寫信話我有懶音,提醒我要改善,可能因為少講廣東話,咁我咪鑽研吓,讀吓報紙。」

最後因為發展不似預期,莫可欣決定離巢外闖:「好多朋友話大膽,我做過好多份工,試過去咗一間建築物公司做大老闆嘅助手,陪佢去歐洲傾生意,不過做咗3個月冇做,可能係朝9晚5唔習慣,試過返公司打完咭,入咗廁所瞓20分鐘覺,之後自己搞生意,做過形象顧問、紅酒代理,跟住去咗《MTV》做PR,呢份係我嘅dream job,一做就做咗7年,係最精采嘅7年。」

至於有否想過復出,莫可欣坦言有想過:「始終曾經係女強人,停咗落嚟唔係好習慣,喺個女3歲嘅時候想出嚟,但係好坦白講唔係咁容易,喺工作方面經歷咗咁多嘢,最緊要都係屋企,於是咪搵啲生意做吓,試吓做slime(俗稱鬼口水),估唔到呢樣嘢咁受小朋友歡迎。」

莫可欣今日接受林穎嫺訪問。(影片截圖)


方中信與莫可欣從拍拖到結婚,已經有20多年,婚後莫可欣專心照顧囡囡。(資料圖片)


方中信做了爸爸後,變成24孝爸爸。(資料圖片)


方中信早前和曾志偉、譚詠麟和成龍等人出席撐警宴,PK鄧席間稱自己做警察是跟成龍和方中信學的。(網上截圖)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!