掃呢頁CODE去手機

2021年1月24日 星期日

林奕匡被老婆賣甩 身無分文靠路人畀50元接濟 #林奕匡

林奕匡出席活動,分享自己的故事。林奕匡今日在觀塘出席新城直播活動,與長跑運動員陳家豪一同分享共融和跑步故事,林奕匡一直跟家豪學習長跑技巧及定期訓練,面 ...




林奕匡出席活動,分享自己的故事。


林奕匡今日在觀塘出席新城直播活動,與長跑運動員陳家豪一同分享共融和跑步故事,林奕匡一直跟家豪學習長跑技巧及定期訓練,面對專業跑手,林亦匡說:「佢會放慢腳步同我哋練習,平時我跑5K最快廿幾分鐘,10K就1個鐘多啲,不過紀錄經常有變化,近期慢咗好多,健身室冇開加上之前整傷手骹,唔可以跑步3個月,而家要多練習,有時喺樓下停車場跑圈訓練。」他否認操fit準備做爸爸,而是另有目的:「舊年準備同家豪一齊去澳洲跑馬拉松,非常期待,但因為疫情關係擱置咗。」

林奕匡在節目中分享2008年時由美國返港,對香港完全陌生唔識路,和太太李靄璣(Rikko)搭車時被賣甩趣事,他笑說:「當時好徬徨,老婆叫我落車,我仲瞓緊覺,瞓醒之後發覺銀包、電話、鎖匙全部喺佢身上,有乘客話我聽佢已經落咗車,我完全唔識路,個乘客就畀咗少少錢我帶我搭輕鐵,但見我真係完全唔識,最後畀咗50元叫我搭的士返屋企,呢件事真係記足一世。」

林奕匡笑指曾被老婆賣甩,記足一世。


林奕匡和太太李靄璣。(資料圖片)


活動上,林奕匡與長跑運動員陳家豪。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!