掃呢頁CODE去手機

2021年1月24日 星期日

劉倩婷:【生日報喜】劉倩婷懷孕8個月 李丞責操刀影大肚相 #劉倩婷 #李丞責

前香港小姐冠軍劉倩婷(Sandy)與著名堪輿學家李丞責婚後育有一女,今日是Sandy的正日生日,她趁機公布再次懷孕的喜訊,她說:「我有咗8個月,預產期 ...




前香港小姐冠軍劉倩婷(Sandy)與著名堪輿學家李丞責婚後育有一女,今日是Sandy的正日生日,她趁機公布再次懷孕的喜訊,她說:「我有咗8個月,預產期3月,依家重咗20磅左右,因為疫情下多數留喺屋企食飯,由老公負責煮,佢對飲食好嚴謹,所以keep得好好。(有冇妊娠反應?)最初都有,但比上胎輕鬆好多,加上有經驗,所以冇咁緊張,可以享受懷孕過程,真正感受吓做女王嘅感覺。老公都專業咗,佢已經準備晒所有嘢,佢仲操刀幫我影咗輯大肚相。(BB係咩性別?)我冇問,老公話佢心中有數,結果應該係佢想嘅。」


問到是否計劃之內?Sandy坦言生完第1胎後她一直堅持要封肚,但老公就不斷游說,而且女兒都好想有個伴:「囡囡好期待,好有愛,暫時冇呷醋,等BB出世我會送份禮物畀囡囡,都要送埋畀老公,等佢哋唔好呷醋,要照顧大家嘅心靈。(今次可以正式封肚?)我話係,但身邊啲朋友都唔信。其實呢胎同上一胎都隔咗差不多5年,如果又隔5年再生,我變高齡產婦。」對於在疫情下有孕,會否感擔心?她稱難免會有所擔心,但認為一切皆是緣分,故順其自然:「我同老公分別屬牛同屬猴,大女就屬猴,BB屬牛,兩個小朋友都係3月出世,所以都係整定。不過我哋都好小心,經常都會喺屋企做快速測試,老公經常出去做嘢同見人,佢喺屋企都會戴口罩,有時連瞓覺都戴。」


另外,講到生日,她表示朋友非常愛錫她,之前食了幾餐生日飯,獲樂易玲、王浩信、朱千雪等為她慶生,至於正日就跟老公及女兒一起慶祝,生日願望是大家都身體健康。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!